schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul
Als er niets meer me te beginnen valt, koop 2e hdd. sluit deze aan op sec. master. Bootable diskette d'r in. alle belangrijke info/ bestanden kopieren naar nieuwe hdd.
waarmee kan ik dan die informatie terughalen? Desnoods hang ik hem aan mijn PC en brand ik de inhoud op CD
schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul
Ooit gehoord van het programma Tiramisu, dat haalt meestal tot 90% terug van een schijf (zelfs na format) het gaat niet snel maar werkt wel.
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Om wat voor informatie gaat het dan, die je terug wilt halen? Als het gewoon bestanden zijn, kun je deze toch gewoon kopieren naar de tweede HDD?
Het probleem is dat de schijf gewoon door DOS niet gevonden word. Als ik Fdisk opstart kan hij hem wel vinden, maar er zijn geen partities aanwezig.
Verder gaat het om belangrijke beleidsstukken van de plaatselijke seniorenraad.
Ironisch is dat zijn dochter morgen langs zou komen om een backup te maken (heeft zipdrive, is ook nogal a-technisch)
Verder gaat het om belangrijke beleidsstukken van de plaatselijke seniorenraad.
Ironisch is dat zijn dochter morgen langs zou komen om een backup te maken (heeft zipdrive, is ook nogal a-technisch)
Wooow, wel hdd vinden, geen partities?
Effe controleren:
Fat32, dus fdisk voor grotere bestandsindeling gebruiken? (Zit in ieder geval bij dos-versie van win98)
Als dit geen oplossing biedt, weet ik het niet. Volgens mij heb je dan een groot probleem. Dan zou ik dat programma Tiramisu eens proberen.
Effe controleren:
Fat32, dus fdisk voor grotere bestandsindeling gebruiken? (Zit in ieder geval bij dos-versie van win98)
Als dit geen oplossing biedt, weet ik het niet. Volgens mij heb je dan een groot probleem. Dan zou ik dat programma Tiramisu eens proberen.
Weet niet of het fat of fat32 is, maar idd een flink probleem, als ik thuis ben ga is dat toetje eens proberen
Pagina: 1