Toon posts:

Abit KT7-raid + V7700 GTS pro = knudde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb dus een abit flut moederbord (kt7-raid) en pas een V7100 Geforce 2 MX gekocht, werkte perfect.
Daarna zag ik dat de GTS nog geen 100 piek duurder was, dus ik heb de MX meteen geruild voor een GTS, maar deze werkt in mijn systeem niet.
Ik doe de GTS in een P3B-F en de nvidia TNT die daarin zat in mijn systeem: allebei werken!
De GTS weer trug in mijn systeem -> nix (PC start op maar geeft geen beeld :( )
TNT in mijn systeem -> werken.
bios optimized defaults geladen,laten biossen, kaart eruit, GTS erin -> niets!!
Ligt dat dus nou gewoon aan dat ABit bord of ergens anders aan? :(

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:28 schreef tezzjuh het volgende:
Hallo,
ik heb dus een abit flut moederbord (kt7-raid) en pas een V7100 Geforce 2 MX gekocht, werkte perfect.
Daarna zag ik dat de GTS nog geen 100 piek duurder was, dus ik heb de MX meteen geruild voor een GTS, maar deze werkt in mijn systeem niet.
Ik doe de GTS in een P3B-F en de nvidia TNT die daarin zat in mijn systeem: allebei werken!
Misschien ff je bios flashen van je mobo

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 10:48
Of een brakke voeding..

Je GTS trekt behoorlijk wat meer stroom dan je MXje..

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-05 13:03
Op vrijdag 07 december 2001 12:28 schreef tezzjuh het volgende:
Hallo,
Ben ook zo'n super gelukkige eigenaar van zo'n KuT7-Raid, over een paar weken ff kijke voor een KT266A en dan ben ik blij dat ik van die ellende af ben...

Koop ik op de HCC 256MB, werkt het gvd niet in die KT7, wat blijkt; alle reepjes werken prima, mits ze NIET in het derde slot zitten :? Lekker buggy dus... koop volgende keer wel een MSI of Epox, voorlopig geen Abit.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Dit is een bekend probleem, een Abit Athlon bord met een ASUS V7700.
Kijk op go.to/kt7faq => http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu dus en MSI K7T Turbo2 gekocht :9
Werkt WEL samen met die GTS :) Benchmarked ook 7233
(gewoon winXP opgestart, aan laten kloten met mobo e.d. en daarna gebenchmarked, geen geoptimaliseerde drivers dus :) )

Verwijderd

Heb alleen met mijn KT7A probs gehad toen ik een soundcard in PCI2 had zitten, naar 3 gemoved en probleem over. Verder doet hij het goed met 3 geheugenrepen er in. Nog steeds het beste KT133A board in mijn ogen :)
Pagina: 1