Toon posts:

Twinview op een Gef2 Ti

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee ik heb net geupgrade van een MX400 naar een gef 2 Ti en nu heb ik geen twinview meer klopt dat ik zou t toch graag willen?! weet iemand hoe ik dit moet doen!??!@?@

mzzl BB
(8>

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:48

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Als het goed is heeft de GF2Ti geen twinview, maar gewoon ouderwetse TV-out...

dacht ik...

Hier staat tekst

Verwijderd

Waar staat dat de GF2TI twinview heeft?

Verwijderd

Topicstarter
dat hebben ze in meerdere winkels gezegt dat ie t gewoon had! funprice bijv. later bij Paradigit op de beurs zeiden ze dat ze t niet wisten het stond nl niet op de doos!? ik dacjt echter dat de Ti een opvolger was van de MX400 en dus wel dezelfde functionaliteit zou hebben hence twinview!?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Als je Twinview wilt zou ik een Radeon 7500 kopen. Is net zo duur als een GF2Ti (f375,-) is sneller, heeft veel betere 2D en heeft Twinview.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb al die Ti!!!!!!!!!!!!!!!!
hij is trouwens 2d ook vet goed!? ik heb en leadtek!?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ai, je bent erin getrapt. Ik zal het nog eens uitleggen.
Leadtek heeft duurdere filters op de Geforce 3 Ti500 gezet, waardoor de beeldkwaliteit sterk verbeterde, ik heb nog nergens gelezen dat ze het ook bij de gewone Geforce 3 en bij de Geforce 3 Ti200 doen, maar ook niet dat ze het niet doen.

Ze doen het iig NIET bij de GF2Ti.
De 2D beeldkwaliteit wordt 'geproduceerd' door het RAMDAC op de videokaart. Het RAMDAC van de GF2 chipset levert een brakke 2D beeldkwaliteit. De filters op de videokaarten verslechteren deze 2D beeldkwaliteit verder, maar als ze er helemaal op zouden zitten, zou de beeldkwaliteit nog altijd een stuk slechter dan ATi en Matrox zijn, dus je hebt nu gewoon slechte GF2 2D, maar als je er geen last van hebt maakt dat niet uit natuurlijk :)

Specs

Verwijderd

Alleen de GeForce 2 MX (100/200/400/classic) heeft twinview
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.