PMG, Bios flashen in de FAQ opnemen

Pagina: 1
Acties:

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 20:57

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Zou he misschien een idee zijn om in de FAQ te vermelden wat je kunt doen als je je Bios verkeerd hebt geflash. Er worden meestal maar een paar oplossingen gegeven:
Hotflash
Bootflop met autoexec en flash prog je en de flashfile.

Ik vraag dit omdat ik de laatste tijd erg veel van die topics zie staan. En meestal wordt er gelijk naar de gevaarlijkste oplossing verwezen, namelijk een hotflash. Veel users weten blijkbaar niet dat je bij een Award bios bijna altijd floppy ondersteuning houd (of het moet heel erg mis zijn gegaan).

Topics als dit bedoel ik dus, staan gelijk beide oplossingen in genoemd: [topic=342033/1/25]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Misschien wel een goed idee idd, ik denk dat dit toch wel een relatief veel gevraagde item is. Maar hier moet natuurlijk de desbebtreffende mod over beslissen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

In mijn oude FAQ stond een aantal links naar sites die inderdaad oplossingen bieden.....

Helaas is de FAq vervangen, maar nog wel opvraagbaar via search.

[disclaimer], opmerking is niet bedoeld ter afzeiken van de nieuwe FAQ (waar namelijk ook erg veel werk in zit) of andere negatieve uitlatingen jegens PMG-modjes

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Tijden veranderen, en daarom zijn jouw FAQ's veranderd. Ik zou er niet al te wakker van liggen, mijn WOS FAQ is ook compleet herschreven :P

Dit is overigens NIET afbouwend bedoeld ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson