PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar je kan het natuurlijk zelf ook doen, gewoon de topics openen die jij hebt gestard en save as doen
Verwijderd
Wel lekker werkje, met 2476 posts waar van een heeeeeleboel HK posts tussen zittenOp vrijdag 07 december 2001 12:07 schreef morgoth het volgende:
Vroeger is er wel is een GoT-cd geweest (echt vroeger), en later zijn er ook wel weer plannen gemaakt om GoT op een cd te zetten (nu zijn er wel meer dan 1 cd nodig). Ik weet niet of wat jij wil nu zo even heel makkelijk kan voor de db-meneren of andere mensen die dat kunnen. Ik weet ook niet of ze tijd hebben.
Maar je kan het natuurlijk zelf ook doen, gewoon de topics openen die jij hebt gestard en save as doen
Dat lukt niet, geen HK access en wil ik ook niet hoor, maar kan dit echt, zou heel blij zijn.Op vrijdag 07 december 2001 12:07 schreef morgoth het volgende:
Vroeger is er wel is een GoT-cd geweest (echt vroeger), en later zijn er ook wel weer plannen gemaakt om GoT op een cd te zetten (nu zijn er wel meer dan 1 cd nodig). Ik weet niet of wat jij wil nu zo even heel makkelijk kan voor de db-meneren of andere mensen die dat kunnen. Ik weet ook niet of ze tijd hebben.
Verwijderd
Volgens mij heeft dhr. DaNCe2k een HK ban.Op vrijdag 07 december 2001 12:07 schreef morgoth het volgende:
Verwijderd
Moet wel, met 2477 posts, kan me niet voorstellen dat die allemaal in non-tech fora gepost zijnOp vrijdag 07 december 2001 12:10 schreef Courage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dhr. DaNCe2k een HK ban.
Op vrijdag 07 december 2001 12:12 schreef Density het volgende:
[..]
Moet wel, met 2477 posts, kan me niet voorstellen dat die allemaal in non-tech fora gepost zijn
denk dat dat de serverload niet ten goede komt, als het al gaat
Verwijderd
Je kan het ook overdrijven. Ik denk niet dat iemand daar iets van merkt eigenlijkOp vrijdag 07 december 2001 12:25 schreef ikbenveldmuis het volgende:
vraagje, zou het voor jullie teveel dataverkeer zijn om even alle pagina's neer te halen
denk dat dat de serverload niet ten goede komt, als het al gaat
imho (en ik spreek dan echt voor mezelf! en niet voor de got-crew!)
had je daar eerder aan moeten denken. Als je je normaal gedragen had had je geen HK-ban gehad en had je het gewoon zelf kunnen doen.
jah ik weet het niet, ik vraag het ook maar netjesOp vrijdag 07 december 2001 12:27 schreef Courage het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Ik denk niet dat iemand daar iets van merkt eigenlijk
Schijnt iets van 3 GB te zijn.Op vrijdag 07 december 2001 12:49 schreef DaNCe2k het volgende:
het gaat nu om het archieveren van alles topics. hoeveel mb is alles en dan ook echt het hele forum bij elkaar? in MB's? GB's??
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Past makkelijk op een DVD-ROp vrijdag 07 december 2001 13:02 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Schijnt iets van 3 GB te zijn.