een vraagje, is het mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
om al mijn HK topics te archiveren, om later nog eens terug te kijken wat ik heb getypt enzo. dit in style ala GoT. niet in een simple txtje dan, kan dit , zoja is het lang werk, of kan dit eenvoudig. ganamelijk binnenkort vna internet afm en vindt het wel grappig om terug te blikken

thnx alvast

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Weet je zeker dat je dat later allemaal nog een keer wilt zien?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Vroeger is er wel is een GoT-cd geweest (echt vroeger ;) ), en later zijn er ook wel weer plannen gemaakt om GoT op een cd te zetten (nu zijn er wel meer dan 1 cd nodig). Ik weet niet of wat jij wil nu zo even heel makkelijk kan voor de db-meneren of andere mensen die dat kunnen. Ik weet ook niet of ze tijd hebben.

Maar je kan het natuurlijk zelf ook doen, gewoon de topics openen die jij hebt gestard en save as doen :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:07 schreef morgoth het volgende:
Vroeger is er wel is een GoT-cd geweest (echt vroeger ;) ), en later zijn er ook wel weer plannen gemaakt om GoT op een cd te zetten (nu zijn er wel meer dan 1 cd nodig). Ik weet niet of wat jij wil nu zo even heel makkelijk kan voor de db-meneren of andere mensen die dat kunnen. Ik weet ook niet of ze tijd hebben.

Maar je kan het natuurlijk zelf ook doen, gewoon de topics openen die jij hebt gestard en save as doen :)
Wel lekker werkje, met 2476 posts waar van een heeeeeleboel HK posts tussen zitten :D

• Zakkenwasser
  • Niet online

Dat lukt niet, geen HK access en wil ik ook niet hoor, maar kan dit echt, zou heel blij zijn.

Verwijderd

Volgens mij heeft dhr. DaNCe2k een HK ban. :X

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:10 schreef Courage het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dhr. DaNCe2k een HK ban. :X
Moet wel, met 2477 posts, kan me niet voorstellen dat die allemaal in non-tech fora gepost zijn *D

• Zakkenwasser
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 12:12 schreef Density het volgende:

[..]

Moet wel, met 2477 posts, kan me niet voorstellen dat die allemaal in non-tech fora gepost zijn *D
;(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
vraagje, zou het voor jullie teveel dataverkeer zijn om even alle pagina's neer te halen :?

denk dat dat de serverload niet ten goede komt, als het al gaat :?

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:25 schreef ikbenveldmuis het volgende:
vraagje, zou het voor jullie teveel dataverkeer zijn om even alle pagina's neer te halen :?

denk dat dat de serverload niet ten goede komt, als het al gaat :?
Je kan het ook overdrijven. Ik denk niet dat iemand daar iets van merkt eigenlijk :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:17 schreef DaNCe2k het volgende:

[..]

;(
Wel?

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

misschien hard maar:

imho (en ik spreek dan echt voor mezelf! en niet voor de got-crew!)
had je daar eerder aan moeten denken. Als je je normaal gedragen had had je geen HK-ban gehad en had je het gewoon zelf kunnen doen.

• Zakkenwasser
  • Niet online
het gaat nu om het archieveren van alles topics. hoeveel mb is alles en dan ook echt het hele forum bij elkaar? in MB's? GB's??

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 12:27 schreef Courage het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven. Ik denk niet dat iemand daar iets van merkt eigenlijk :)
jah ik weet het niet, ik vraag het ook maar netjes ;) .

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 07 december 2001 12:49 schreef DaNCe2k het volgende:
het gaat nu om het archieveren van alles topics. hoeveel mb is alles en dan ook echt het hele forum bij elkaar? in MB's? GB's??
Schijnt iets van 3 GB te zijn.

Aannames zijn fataal.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Vergelijk: De telefoongids past RUIM op een CD....... Met de goudengids erbij, en plattegrondjes.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 13:02 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Schijnt iets van 3 GB te zijn.
Past makkelijk op een DVD-R :D Hou je nog zat ruimte over om fok ook erop te zetten :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ingepakt past een databasedump het nog _net_ op een cd :)
Pagina: 1