Gisteren heeft een vriend van mij een nieuwe videokaart gekocht en wel de: Pine Excalibur dat is een G-force2 Mx400 met een nvidea chipset en hij heeft 64Mb. Verders is ie voorzien van een TV-out. Oh ja, volgens de doos is ie AGP 4x fast writes. Als hij deze kaart in z'n computer zet en hij start op dan gaat de pc een paar keer heftig piepen maar er komt helegaar geen beeld. De monitor (een Philips 150s 15"TFT) geeft alleen maar de melding "no video input"
Ik kan niet in het bios komen en al helemaal niet opstarten in safe-mode.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Is dit een bekend probleem? Voor het gemak zal ik ook maar ff de huidige configuratie opgeven:
Fujitsu Siemens
AMD Athlon 766Mhz
320 Mb intern geheugen
huidge videokaart is een ATI Rage 128 GL AGP
en z'n systeem draait met Windows Xp en daar hebben we al de nieuwe driver voor gedownload en geprobeert te installeren en dat werkt ook niet omdat ie dus überhaupt niet wil opstarten.
help!
Ik kan niet in het bios komen en al helemaal niet opstarten in safe-mode.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Is dit een bekend probleem? Voor het gemak zal ik ook maar ff de huidige configuratie opgeven:
Fujitsu Siemens
AMD Athlon 766Mhz
320 Mb intern geheugen
huidge videokaart is een ATI Rage 128 GL AGP
en z'n systeem draait met Windows Xp en daar hebben we al de nieuwe driver voor gedownload en geprobeert te installeren en dat werkt ook niet omdat ie dus überhaupt niet wil opstarten.
help!