ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
huhhh dat is waas n beetje paranoia? of eerst naar wildschut en de vries gekeken ??
nee, die aflevering hadden ze een appel en met bill's software hoef je daar niet bang voor te zijn....
maar in ieder geval en dus.... het gebeurt gewoon echt....
maar in ieder geval en dus.... het gebeurt gewoon echt....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Trojan denk ik
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
moet je comp niet aanstaan om een trojan te hebben 
lijkt eerder timer oid
lijkt eerder timer oid
Als iemand op de 1 of andere manier je pc aankrijgt met wake on lan dan doet dit trojan het toch.
Het lijkt me ook niet echt voor de hand liggen maar hij zegt dat programma's opstarten en inloggen terwijl ze dat normaal niet doen.
Het lijkt me ook niet echt voor de hand liggen maar hij zegt dat programma's opstarten en inloggen terwijl ze dat normaal niet doen.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
mjah das wel raar. anders zou je wake up on lan in je bios es uit moeten zetten, maar dat van die software
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
WoL uitschakelen (is kabeltje vanaf NIC naar mobo).
Alhoewel.. kan me niet herinneren dat Chello kaarten uitlevert met WoL functionaliteit.
Even recente virusdefinities installen en de boel scannen.
Bios even checken voor wake-on-irq en dergelijke (wake on keyboard/mouse/network verzin het maar).
Desnoods een geschakelde stekkerdoos tussen PC en wandcontactdoos zetten, zodat je de stroom er fysiek af kan halen.
Alhoewel.. kan me niet herinneren dat Chello kaarten uitlevert met WoL functionaliteit.
Even recente virusdefinities installen en de boel scannen.
Bios even checken voor wake-on-irq en dergelijke (wake on keyboard/mouse/network verzin het maar).
Desnoods een geschakelde stekkerdoos tussen PC en wandcontactdoos zetten, zodat je de stroom er fysiek af kan halen.
Pagina: 1