Toon posts:

Soul Reaver 2, elemental fonts?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels ben ik dit te gekke spel al een poosje aan het spelen. Op veel plaatsen in de game bevinden zich de zogehete 'elemental fonts'. Dit zijn een soort reuze bekers met een deksel erop waar een gaatje in zit. Volgens de handleiding kun je de soul reaver in zo'n 'beker' stoppen om hem op te laden ofzo. Met de handleiding kom ik er niet uit.
Dus hoe krijg ik die 'elemental fonts' precies in werking? :?

Verwijderd

Je moet ze eerst aanzetten door de betreffende 'dungeon' op te lossen. :)

Daarna, volgens mij, net zoals bij 1 gewoon met 'action' je SoulReaver er door heen halen. Ikzelf heb er pas 1 gedaan, dus hoe het in werking gaat...(als je dungeon oplost krijg je al die Elemental. Eerste is Dark/Black Elemental of iets in die trand.

/me moet nodig weer eens verder gaan, maar wou dat er meer savepoints waren zodat hij vaker ff kan spelen zonder ze druk te maken over dat hij weer van 'vooraf' aan moet beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Toch vreemd want die dingen staan om de '100-meter'.
Ga je later in de game dezelfde weg terug ofzo?

Dat van die savegames is idd behoorlijk irritant voor als je snel ff wilt gamen.

Verwijderd

om de 100 meter een andere elemental font Kan je af en toe van elemental wisselen! Voor deuren openen etc...

Verwijderd

Topicstarter
Blijf het wel vreemd vinden dat die elemental fonts al vanaf het begin van het spel aanwezig zijn.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op vrijdag 07 december 2001 19:19 schreef Squeek het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat die elemental fonts al vanaf het begin van het spel aanwezig zijn.
Da's helemaal niet vreemd :)
Na het halen van bijvoorbeeld de dark reaver moet je weer helemaal terug naar dat meer in het begin met die watervallen. Daar zit een deur die je met die reaver kan openmaken.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Je moet idd af en toe een stuk terug lopen.
Heb nu zelf ook de light reaver.
En ga nu weer starten vanaf het meer met die watervallen.

Iedere keer dat je je reaver op wilt laden bij een nieuwe
fontein, moet je wel zijn bewaker even batsen(niet moeilijk).

Dat niet kunnen saven is idd irri, die puzzels duren best lang om op te lossen. je moet gewoon 1,5 uur uittrekken als je SR2 wilt spelen, even een half uurtje schiet niet op.
Pagina: 1