Toon posts:

op zoek naar winkels die DC spellen verkopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi...
weet iemand hier in de omgeving van barneveld toevallig nog een winkel die NIEUWE (nieuwe releases zoals shenmue 2 dus) dreamcast spellen verkoopt?
Free record shop hierzo heeft alleen oud spul.

Verwijderd

hotbit.nl..?

Verwijderd

Topicstarter
leeuwarden..hmm , da's een beetje uit de buurt.

Verwijderd

je kunt bij hotbit ook bestellen, gelukkig woon ik leeuwarden. Dus ik kon mooi Shenmue 2 kopen :D
Maar hebben ze daar geen Free Record Shop? Daar verkopen ze meestal ook DC spellen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 11:10 schreef thekillerbean het volgende:
je kunt bij hotbit ook bestellen, gelukkig woon ik leeuwarden. Dus ik kon mooi Shenmue 2 kopen :D
Maar hebben ze daar geen Free Record Shop? Daar verkopen ze meestal ook DC spellen.
ik haal et liever bij een winkel in de buurt...
maar free record shop hier heeft alleen shenmue 1 (das ook meteen ongeveer hun nieuwste spel).

Verwijderd

RoDisc in Rotterdam heeft geloof ik wel DC games, met een beetje mazzel ook per post. Bel ze, want de website was rotzooi, de laatste keer dat ik keek.

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Kijk eens bij Replay videogames, deze verkopen nieuwe en 2e handse games:

www.replay.nl

DOC.

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35
Bij http://www.nedgame.nl de meeste hebben ze daar wel denk ik ook tweedehands kijk maar effe

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 11:10 schreef thekillerbean het volgende:
Ik woon ook in Leeuwarden. Waar is die hotbit?

Verwijderd

hotbit is goed

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 19:12 schreef finelookingme het volgende:
hotbit is goed
Ja, vast wel, maar waar zit dat ding?

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 19:15 schreef Driver-x het volgende:

[..]

Ja, vast wel, maar waar zit dat ding?
Tsja err ga maar naar hun site http://www.hotbit.nl daar staat wel een route beschrijving.
Pagina: 1