Verwijderd
Als niemand het weet, waarom vraag je het danOp vrijdag 07 december 2001 11:03 schreef JADAKISS het volgende:
nou niemand weet een ong datum en niemand weet waar je hem kan pre-orderen! dus search leverder niks op
Een CS versie waarmee je ook singleplayer uit de voeten kan (met bots dus), + nieuwe maps, nieuwe modellen en nieuwe wapensOp vrijdag 07 december 2001 14:57 schreef Tweetyfrk het volgende:
Andere vraag --> Wat is het?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
zou dit een slap aftreksel van CS opleveren dan
ben bang van wel
blaat...
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Nou jippie we houden dezelfde cheatgevoelige engineOp vrijdag 07 december 2001 22:51 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
NEej want het wordt door de makers van CS gemaakt, en ik d8 dat zelfs de engine hetzelfde bleef
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Kortom het spel wordt dood geborenOp zaterdag 08 december 2001 15:08 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Nou jippie we houden dezelfde cheatgevoelige engine
Er zullen redelijk wat nieuwe wapens inzitten, zoals:
LAWrocketlauncher (wegwerp raketlanceerder), M-60 E3, Molotov cocktail, gasgranaten en gasmaskers en zelfs een oproerschild.
Je kan ook singleplayer missie's in cooperative modus spelen, btw!
Het singleplayer gedeelte zal tussen de 30 en 40 missie's bevatten. En je zal in multiplayer ook bots inkunnen schakelen, zodat je op een lan met 2 a 3 mensen al lekker kan spelen.
De engine is namelijk wele en beetje aangepast, bijvoorbeeld om plantengroei heel realistisch weer tegeven, en de spelers modellen zijn van nog veel betere en gedeaileerde kwaliteit.
Het spel wordt ontwikkelde door Gearbox (die ook Opposing Force maakten) en de release datum is "Deze winter"
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

en deze lijkt me ook lache voor de game tactics een 'oproer schild'. Zou die kogelvrij zijn? of mischien alleen voor klein kaliber wapens..

hier
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
De base engine is hetzelfde.. maar de rest is modified.Op vrijdag 07 december 2001 22:51 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
NEej want het wordt door de makers van CS gemaakt, en ik d8 dat zelfs de engine hetzelfde bleef
Verwijderd
dork, waarom vraag je het dan?Op vrijdag 07 december 2001 11:03 schreef JADAKISS het volgende:
nou niemand weet een ong datum en niemand weet waar je hem kan pre-orderen! dus search leverder niks op
LAW:Op woensdag 09 januari 2002 11:59 schreef JaWa het volgende:
ik wacht dus ook met smart op CZ en heb net voor het eerst wat Screens gezien en vraag me af wat voor ding dit is.. LAW
Light Anti Tank weapon
Kortom: bazooka
Verwijderd
Door de makers van CS gemaaktOp vrijdag 07 december 2001 22:51 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
superB
Oh, jij hebt 'm al??Op woensdag 09 januari 2002 17:02 schreef deadline het volgende:
het is gewoon Counterstrike 2! En het wordt door valve gemaakt.. En het is veel minder cheatgevoelig! En mooier en veeeeeeeel beter!
superB
Met cheats geboren ?? dat wordt elk single play spel toch en als je goed in dit spel bent dan cheat je niet
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
Haha rofl lijkt me sterkOp zondag 13 januari 2002 21:53 schreef Dobie het volgende:
Ik heb gehoort dat valva eem versie van OGC meelevert in de doos om de verkoop op te krikken.
Verwijderd
ik ben trouwens wel tegen op de bazooka
Maar de effecten van de gasgrenaat enz, vet tof
lolOp zondag 13 januari 2002 21:53 schreef Dobie het volgende:
Ik heb gehoort dat valva eem versie van OGC meelevert in de doos om de verkoop op te krikken.
bron?
Verwijderd
Op zondag 13 januari 2002 21:53 schreef Dobie het volgende:
tank....varken...enzo
Verwijderd
Je weet dat buurjongetjes van 5 jaar geen betrouwbare bronnen zijn heOp zondag 13 januari 2002 21:53 schreef Dobie het volgende:
Verwijderd
maarre ik neem aan dat dingen als de LAW en Molotov cocktail niet in MP gebruikt worden.. iig dat hoop ik
Pics!!!Op maandag 14 januari 2002 15:20 schreef MM- het volgende:
dat ogc in de box, dat is een gefotoshopte foto van myg0t
Verwijderd
Pak dan net als Urban Terror de Quake3 engine, of noemmaarwat de Max Payne engine.
superB
Verwijderd
Over het algemeen blijkt wel dat de mensen die bijv. veel CS spelen over behoorlijke systemen beschikken. Is jammer voor die personen die net nog op een AMDK6 draaien, maar je pakt wel weer mensen/spelers extra erbij door de engine te moderniseren.Op maandag 14 januari 2002 15:30 schreef deadline het volgende:
Ze willen gewoon een groot publiek trekken en met de max payne engine enzow sluit je mensen met een "tragere" pc al uit.
Speel maar eens Urban Terror en Tactical Ops, heel mooi allemaal maar het speelt niet zo lekker soepel als CS
LOL!Op maandag 14 januari 2002 17:09 schreef Stuiterbal het volgende:
HL:CS zuigt.
CS:CZ gaat zuigen.
[afbeelding]
Wat speel je dan?
Er bestaat geen online0teamplay FPS met zo'n verslavingsfactor..
Die hards gaan gewoon door hoor..Op maandag 14 januari 2002 17:22 schreef Stuiterbal het volgende:
...die verslaving gaat snel over met al die n00bs tegenwoordig hoor.
LOL, wel een wazige picOp maandag 14 januari 2002 17:09 schreef Stuiterbal het volgende:
HL:CS zuigt.
CS:CZ gaat zuigen.
[afbeelding]
waar is die genomen?
Bij de fotowinkel.. (Photoshop)Op maandag 14 januari 2002 17:38 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
LOL, wel een wazige pic
waar is die genomen?
Dus jij vind het leuk om tegen cheaters te spelen? zo, da's appartOp maandag 14 januari 2002 17:23 schreef DeX het volgende:
[..]
Die hards gaan gewoon door hoor..