Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Klikken is goed, maar ik ga je niet vertellen op welke banners je moet klikken.
Is namelijk niet eerlijk tegenover de adverteerder en kan bovendien ook tegen ons gaan werken.
Als een adverteerder ziet dat zijn campagne een clickrate van en paar procent heeft (en dat is VEEL) maar hij niks extra verkoopt heeft de campagne nog niet echt veel nut gehad.
Is namelijk niet eerlijk tegenover de adverteerder en kan bovendien ook tegen ons gaan werken.
Als een adverteerder ziet dat zijn campagne een clickrate van en paar procent heeft (en dat is VEEL) maar hij niks extra verkoopt heeft de campagne nog niet echt veel nut gehad.
Maar tnet krijgt dan wel meer geld?
Laat ik het zo zeggen. Kan het dus nadelig uitwerken als iedereen alleen maar klikt om te klikken en niet om daadwerkelijk op de content van die link in te gaan?
Laat ik het zo zeggen. Kan het dus nadelig uitwerken als iedereen alleen maar klikt om te klikken en niet om daadwerkelijk op de content van die link in te gaan?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Het is natuurlijk altijd beter om te klikken voor de content dan voor de klik, maar clicks an sich zijn altijd welkom.
In een thread van niet al te lang geleden heb ik al eens aangegeven dat er een aantal bedrijven zijn die een pay-per-click campagne hebben bij ons. (FX, StepStone, Jobbingmall) Deze campagnes scoren dermate slecht dat ze best een zetje kunnen krijgen wat mij betreft.
Verder is het wel een beetje uit te vinden natuurlijk, exchangecampagnes hebben we van:
BIB
Chatplaza
DGS-Online
Fok!
Gamesen
GameSpot
HotSMS
Kamernet
Klinktals
Scholieren.com
Leerlingen.com
MacZine
Tutch
Uitlijn
Wappen
ZDnet
Wij helpen de volgende sites aan gratis banners: (Jaja, wij doen ook aan goede doelen!)
HelpHelpen
Sterrekind
WarChild
In een thread van niet al te lang geleden heb ik al eens aangegeven dat er een aantal bedrijven zijn die een pay-per-click campagne hebben bij ons. (FX, StepStone, Jobbingmall) Deze campagnes scoren dermate slecht dat ze best een zetje kunnen krijgen wat mij betreft.
Verder is het wel een beetje uit te vinden natuurlijk, exchangecampagnes hebben we van:
BIB
Chatplaza
DGS-Online
Fok!
Gamesen
GameSpot
HotSMS
Kamernet
Klinktals
Scholieren.com
Leerlingen.com
MacZine
Tutch
Uitlijn
Wappen
ZDnet
Wij helpen de volgende sites aan gratis banners: (Jaja, wij doen ook aan goede doelen!)
HelpHelpen
Sterrekind
WarChild
Bericht hierboven
Goed bezig HermanOp vrijdag 07 december 2001 11:59 schreef Floris Diemel het volgende:
HelpHelpen
Sterrekind
WarChild
Vrij naar een reclame op de radio
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
daar krijg je dus niks voor of zie ik dat fout.Op vrijdag 07 december 2001 11:59 schreef Floris Diemel het volgende:
BIB
Chatplaza
DGS-Online
Fok!
Gamesen
GameSpot
HotSMS
Kamernet
Klinktals
Scholieren.com
Leerlingen.com
MacZine
Tutch
Uitlijn
Wappen
ZDnet
Klopt.Op vrijdag 07 december 2001 13:40 schreef McNerd het volgende:
daar krijg je dus niks voor of zie ik dat fout.
En voor de rest is het klikken op banners heel vriendelijk bedoelt maar dan gooien we alleen onze eigen ruiten in. Liever niet doen dus
Let op...Op vrijdag 07 december 2001 14:02 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Klopt.
En voor de rest is het klikken op banners heel vriendelijk bedoelt maar dan gooien we alleen onze eigen ruiten in. Liever niet doen dus
Dus klikken op banners is prima, zelfs aan te bevelen, maar kijk dan vervolgens minimaal op die bewuste site een beetje rondOp vrijdag 07 december 2001 11:59 schreef Floris Diemel het volgende:
Het is natuurlijk altijd beter om te klikken voor de content dan voor de klik, maar clicks an sich zijn altijd welkom.
[..knip..]
ff niets
Dat bedoel ik ook een beetje hoor. Klik gewoon niet als een bezetene 1000x per dag op een banner want daar help je ons niet meeOp vrijdag 07 december 2001 16:44 schreef FlipFlap het volgende:
Dus klikken op banners is prima, zelfs aan te bevelen, maar kijk dan vervolgens minimaal op die bewuste site een beetje rond
Ik zou wel willen, maar die http://www.maczine.nl/-banner die ik net zag verwijst mij naar een volledig witte pagina.Op vrijdag 07 december 2001 16:44 schreef FlipFlap het volgende:
Dus klikken op banners is prima, zelfs aan te bevelen, maar kijk dan vervolgens minimaal op die bewuste site een beetje rond
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Op vrijdag 07 december 2001 11:59 schreef Floris Diemel het volgende:
Kamernet
Op vrijdag 07 december 2001 13:40 schreef McNerd het volgende:
[..]
daar krijg je dus niks voor of zie ik dat fout.
Grrrr....Op vrijdag 07 december 2001 14:02 schreef IceStorm het volgende:
Klopt.
Waarom gaat dat ding dan niet het raam uit? Zijn al heel wat klachten over geweest.
Ik bedoel dus dit:
http://www.mmeier.f2s.com/got/banner.jpg
Na (zonder overdrijven) 50 keer refreshen, nog steeds geen betaalbanner gekregen. Vind je't raar dat't niet echt opbrengt?
Uhm ja Exchange banners kun je niet zomaar weigerenOp vrijdag 07 december 2001 23:36 schreef BreadFan het volgende:
Waarom gaat dat ding dan niet het raam uit? Zijn al heel wat klachten over geweest.
Pagina: 1