Toon posts:

Regiovrije DVD speler bij mediamarkt (299,-)

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Merk: CAT DV-922
Weergave DVD/CD/CD-R/W en MP3
Dolby Digital/DTS weergave
Scart en S-Video uitgang
Optische en coaxiale uitgang
Directe keuze nummertoetsen
2 hoofdtelefoonaansluitingen met volumeregeling
microfoon ansluiting
en afstandsbediening

Voor 299,-

Is dit wat????

Verwijderd

nemen!!! wat is 299 nou? hep een regiovrije van hiteker, die was toen de tijd 499-,. was 1 van de eerste regiovrije spelers, doet het perfect!!!!!!!!!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:50
Issie regio vrij? dan niet.

Ondersteunt hij alle regio's? Dan is hij het proberen waard, ik ken de kwaliteit van dit ding niet, maar echt slecht zal het niet zijn...maar voor 300 piek is het wel het proberen waard. :}

Verwijderd

regiovrij = alle regio's :)

• Abom
wrong.

Regio vrij == regio 0 en zou dus alle DVD's afmoeten spelen.

Helaas is de filmindustrie slim genoeg om scripts te schrijven (RSE noemt men het volgens mij) deze detecteren of je een regio 0 speler hebt, zo ja, kan de DVD niet afgespeelt worden :}

Regio 0 is niet meer de manier om alle DVD's af te spelen. Ik erger me dus ook groen en geel aangezien ik nu moet gaan solderen op me 1800 piek dure Sony DVP CX860 =\

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad waar...voor 299 kan je geen buil vallen...

Als mensen hem willen gaan halen wel even opletten dat hij pas vanaf zaterdag 8 december wordt verkocht...anders kom je er vandaag en dan kan je weer met lege handen terug...

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 07 december 2001 10:29 schreef defcon2 het volgende:
regiovrij = alle regio's :)
:?

Je hebt tegenwoordig ook DVD's die weigeren te spelen als ze zien dat de DVDspeler op regiovrij staat...

Sommige DVD spelers kunnen onbeperkt wisselen van regio, waardoor dit dus geen probleem is, maar DVD spelers die gewoon geen regioinstelling hebben vormen dus een probleem bij dat soort DVD's.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Het RCE REgion Coding Enhanced! ;)

• Abom
jah, dat jah! :P

Verwijderd

in de volksmond wordt altijd gesproken over regiovrij, en ik bedoelde dus ook dat hij met alle regiocodes overweg kan.
niet dat hij op regio 0 staat. *D

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30
maar, doet hij het nou wel of niet ?
Misschien toch verstandig om dit bij de koop te vragen/laten noteren??

Ik wil hem ook gaan kopen, maar ik heb een gewone TV. (wel kleur ;-)), maar geen breedbeeld.)
Ga ik dan informatie missen,of krijg ik dan een vervormd beeld ? Of komen de bekende balken erbij ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Abom
Als je je beeld verwormt heb je minder balken, vervorm je niet, heb je grote balken (duh!). Zelfs een 16:9 TV heeft met breedbeeld balken, dat hoort. Een 4:3 heeft alleen bikkere balken.

• Remco
dus, ik krijg balken... (gratis hoop ik dan wel...)
maar, is het nog acceptabel ?
ben niet veeleisend, maar heb mijn vriendin eindelijk weten te overtuigen van het nut van DVD, dus met balken die 50% van het beeld innemen, krijg ik major problems...

Of gewoon maar breedbeeld erbij kopen ? hmmmm, kleine kans dat dat gaat lukken.

• Abom
uhm, d'r is wel nog iets, je 4:3 TV moet naar breedbeeld kunnen switchen en jah, het zal wel 50% van het beeld zijn wat zwart is :}

• Duncan_R
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Voor mij is de vraag : is hij net zo goed/slecht als een dxr3/hollywood+ kaart ? van belang. kan ik eindelijk dvd kijken zonder die opstijgende boeing op de achtergrond.

Duncan

Verwijderd

Ik heb een Topic geopend bij DE NL'se DVD forum. Zodra ik een antwoord krijg over kwaliteit zal ik het hier posten.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

* megamuch heeft een mustek v520

is perfect ding.

regio vrij (en regio instelbaar :P) speel mp3 vcd/dvd/etc etc etc (ook AC3 geluid)

kost 399,=

is misschien wat duurder, maar weet zeker dat ie het goed doet.edit

maxilla (www.maxilla.nl) verkoopt die dingen.. is de enige die ik weet die hem verkoopt..

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Even over het beeldformaat. Die DVD-spelers verkopen we bij Conrad dus ook hè ... en hij kan zoomen. Je kunt hem dus zo instellen dat je wel over het hele beeld de DVD ziet, maar dat ie er dus rechts en links een stukje van de film afknipt. Anders heb je inderdaad die zwarte balken.

• Remco
en een stukje is een stukje, of de halve film ?

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:17 schreef t808421 het volgende:
en een stukje is een stukje, of de halve film ?
Tja ... euuhhh, dat weet ik niet. Het showmodel dat we in de winkel hebben staan in aangesloten op een breedbeeld TV, dus ik durf je zo niet te zeggen hoeveel precies. Maar je kunt het toch wel ongeveer nagaan? Je kunt die beeldverhoudingen tegenover mekaar zetten, gelijknamig maken en dan van mekaar aftrekken en dan heb je ongeveer het deel wat eraf valt denk ik .... zoiets :?

Verwijderd

Normaal: 4:3 = 12:9
Breed: 16:9

Dus er valt 4/9 af, dus 2/9 aan beide kanten ... Toch??

Verwijderd

Super ding wij hebben hem ook....

Verwijderd

Update DVD forum:

Biedt geen RGB outgang en speelt geen VideoCD of SuperVideoCDŽs zoals MediaMarkt in hun advertentie doet geloven.

Vind je dit echter geen bezwaar dan heb je de goedkoopste DVD-speler van Nederland

• yalis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08-2019
Ik heb er net 2 vcd's mee gekeken en hij doet het gewoon.
Hij heeft een composite en een SVHS en scart uitgang wat voldoende moet zijn dacht ik zo.
Op vrijdag 07 december 2001 15:58 schreef Ge611 het volgende:
Biedt geen RGB outgang en speelt geen VideoCD of SuperVideoCDŽs zoals MediaMarkt in hun advertentie doet geloven.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 22:18
Even een vraagje over deze speler. Zijn er ID3 tags te zien op je tv? Of bestandsnamen en directories?

Weet iemand daar iets over? De betere spelers doen dat wel.

Weet iemand hoe dat zit met die Blokker DVD speler van fl. 399,- met 6 'gratis' dvd's?

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Even een vraagje over deze speler. Zijn er ID3 tags te zien op je tv? Of bestandsnamen en directories?
Weet iemand daar iets over? De betere spelers doen dat wel.

Weet iemand hoe dat zit met die Blokker DVD speler van fl. 399,- met 6 'gratis' dvd's?
[topic=158853/3/25]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
weet iemand of die regiovrije Lenco ook regio instelbaar is?

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Op vrijdag 07 december 2001 11:19 schreef t808421 het volgende:
dus, ik krijg balken... (gratis hoop ik dan wel...)
maar, is het nog acceptabel ?
ben niet veeleisend, maar heb mijn vriendin eindelijk weten te overtuigen van het nut van DVD, dus met balken die 50% van het beeld innemen, krijg ik major problems...

Of gewoon maar breedbeeld erbij kopen ? hmmmm, kleine kans dat dat gaat lukken.
Mijn maat heeft een ps2 als DVD speler. Op ene 4:3 55CM philips tv'tje. Ziet er prima uit zonder vervorming. Ondertiteling kwam bijna tot onderen. Zwarte balken waren ZEER klein.

Verwijderd

niet echt geweldig
simpele display en niet echt mooi strak beeld wat je van een dvd verwacht
heb bij de mediamarkt een andere gekocht
van het merk cyberhome stond voor 488,- te koop heb hem voor 399,- mee gekregen na even afpingelen deze heeft wel goed beeld en ook nog eens 5.1 decoder ingebouwd

Verwijderd

Gelukkig kan mijn DVD speler ondank RCE toch regiovrij blijven kijken! :)

RCE werkt namelijk niet bij alle DVD spelers :)
Pagina: 1