Zonnet verbreekt de ISDN-verbinding?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Haywire
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Gisteravond heb ik tijdens het Internetten bij mijn ouders verschillende keren gehad dat de verbinding zonder verdere aankondiging verbroken werd.

Ik gebruik Zonnet als provider om via ISDN in te bellen, via een Webvox.

Omdat er verder niks aan de configuratie veranderd is en ik ook geen software aan had staan die automatisch de verbinding zou moeten verbreken, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het "probleem" (als het tenminste niet is om elke keer weer extra opstartkosten te trekken) bij Zonnet ligt. Heeft iemand anders hier ook last van gehad, of moet ik de fout toch bij mezelf zoeken?

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 17:11
Het kan zijn dat het zo druk is bij je provider dat i het niet aan kan, je kan het dan op een ander inbelpunt proberen, daarvoor je op de site van zonnet dan opzoeken.

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 07:54
Ik heb hetzelfde probleem bij zonnet, na een paar minuten verbreekt ie de verbinding, maar niet altijd

----------------------------------------

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 07 december 2001 09:35 schreef Haywire het volgende:
Gisteravond heb ik tijdens het Internetten bij mijn ouders verschillende keren gehad dat de verbinding zonder verdere aankondiging verbroken werd.

Ik gebruik Zonnet als provider om via ISDN in te bellen, via een Webvox.

Omdat er verder niks aan de configuratie veranderd is en ik ook geen software aan had staan die automatisch de verbinding zou moeten verbreken, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het "probleem" (als het tenminste niet is om elke keer weer extra opstartkosten te trekken) bij Zonnet ligt. Heeft iemand anders hier ook last van gehad, of moet ik de fout toch bij mezelf zoeken?
bij zonnet inclusief om de 1 1/4 uur

Verwijderd

bij mij verbreekt ie um om de 2-5 minuten??

errug vreemd

• Mad-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 10:10
Hier ook het zelfde probleem en twee andere maten van mij hebben dit probleem ook. Heb gisteren met de helpdesk van Zonnet gebeld en zij zeggen dat er niets bij hun aan de hand is...Ik moest mijn modem maar opnieuw installeren.

Wat een advies en dat voor 50 EURO cent per minuut! Terwijl als ik bij UUNet inbel geen problemen heb en dus niet om de haverklap er uit word geschopt.

Kan dus niet aan de hard of software liggen..

K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

had dat tijdje terug bij Wish ISDN, om de paar seconden of minuten eruit. Zit gewoon bij de ISP hoor, laat Zonnet maar lullen. Hebben te weinig capaciteit of andere problemen. Laat je niet afschepen. Wat je het beste kunt doen is gewoon die ISP niet meer gebruiken en lekker een andere nemen. Heb ik ook gedaan :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Al die providers altijd met hun problemen... Zonnet, Wish, Planet... van allemaal hoor ik dat ze problemen hebben met inbellen en als je eenmaal erop zit wordt je er na een paar minuten af gegooid.
Iedere 'gratis' provider met alleen telefoonkosten lijkt wel problemen te hebben... HetNet gaat nu geloof ik wel weer redelijk.
Zonnet kan je beter aan de kant schuiven en daarnaast is het bij hun niet echt snel volgens mij...
Pagina: 1