Ik zit vast bij Red Faction

Pagina: 1
Acties:

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ik zit vast bij die gast met zn speciale schild om hem heen (hij schiet van die rare bolletjes en eos komt je helpen) maar ik weet totaal niet wat ik bij hem moet doen, wie helpt mij

Verwijderd

je moet hem naar die put lokken en daarna naar boven klimmen om die put te openen dacht ik. thats it.succes

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 14:43
Op vrijdag 07 december 2001 09:45 schreef JADAKISS het volgende:
je moet hem naar die put lokken en daarna naar boven klimmen om die put te openen dacht ik. thats it.succes
klopt helemaal, suc6 he :P

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 09:45 schreef JADAKISS het volgende:
nee sorry dat is de securety robot ik bedoel die oude knakker met dat paarse eon schild. dat is een stuk daar na als je door dat medics lap bent en in dat geheime lab van die oude knakker. daar komt eos je in eiegen persoon helpen

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 09:47 schreef mikey4ever het volgende:

[..]

klopt helemaal, suc6 he :P
ow michaël daar ben jij nog helemaal niet

Verwijderd

gewoon blijven schieten en veel bewegen! als ie dat wijffie neer schiet dan is het over.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Klopt, je moet zorgen dat die vrouw blijft leven en voor de rest al je kogels op dat schild afvuren.. :)

🌞🍃

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:18
Gewoon je machinegeweer pakken (die met 42 kogels) en dan gewoon secundair prijsschieten en proberen die bolletjes te ontwijken, ergens achter gaan staan helpt helaas niet.

Verwijderd

nee das gaar en lukt bijna nooit. Met zo'n machine geweer. Je moet die kamer in gaan waar Eos uit kwam (door die explosie) Daar pak je die sniper rivel En je schiet hem zo een paar keer raak dan gaat ie in een filpje dat komt dood en je kan verder gaan.

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03-2025
Ik heb op dat stukkie ook vanalles geprobeerd (d8 eerst dat ik alle elektronische equip kapot moest knallen :+) en heb uiteindelijk uit frustratie me hele smg op hem leeggeknald, werkte perfect :)
Pagina: 1