Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
iemand?
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
echt niemand idtje?
't Is een beetje een chaos. 
Kan je niet beter een functie schrijven die de tags vervangt die toegestaan zijn, ipv eentje die kijkt of de tag mag en zo ja dan vervangen?
Kan je niet beter een functie schrijven die de tags vervangt die toegestaan zijn, ipv eentje die kijkt of de tag mag en zo ja dan vervangen?
jouw asp code is niet erg duidelijk maar misschien toch maar met replace gaan werken ?
volgens mij doet het got dit ook door [] te vervangen door <>
volgens mij doet het got dit ook door [] te vervangen door <>
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Verwijderd
Ik ben niet zo super thuis in VB regexen (beetje vaag, met match en matches en submatches).
Maar wat je wilt: bepaalde HTML tags toestaan. Ik zou het volgende algoritme gebruiken:
-Vervang de vleeshaken van alle niet-toegestane HTML tags door < en >. In javascript zou het zoiets zijn:
Deze functie is niet 100% perfect. <form> mag nog steeds. RegEx van javascript en vbscript zijn helaas beperkt (wat jij wilt, kan overigens wel met regex in vbscript).
Je hebt twee haakje-niveaus en de .*? snap ik niet. Optioneel ? nul of meer * tekens . ????re.pattern = "(<(\w+)>.*?<\/\w+>)"
Maar wat je wilt: bepaalde HTML tags toestaan. Ik zou het volgende algoritme gebruiken:
-Vervang de vleeshaken van alle niet-toegestane HTML tags door < en >. In javascript zou het zoiets zijn:
code:
1
| replace(/<(\/?[^ibuf][^>]*)>/ig,'<$1>') |
Deze functie is niet 100% perfect. <form> mag nog steeds. RegEx van javascript en vbscript zijn helaas beperkt (wat jij wilt, kan overigens wel met regex in vbscript).
Pagina: 1