Op zondag 09 december 2001 02:43 schreef The_Will het volgende:
Welk level moet je ongeveer zijn om die Pipo in Mercury Ligthhouse te mollen? De blauwe die je in het begin neermept.
Het lukt mij namelijk echt voor geen meter, denk dat ik beetje te laag level ben maar kan niet meer weg
Weet iemand ongeveer hoeveel hp die heeft, dan weet ik hoeveel ik nog tekort kom.
tussen de 100/150 met Isaac, das alles wat ik nog weet. Had van alle soorten Djinnie's er twee volgens mij, op wind na, dus kon flink wat dubbele summons op em afschieten.
Je moet gewoon et volgende doen. Met volle levens in battle gaan en alvoor de battle je Djinnie's op standby zetten zodat je de summon's kan oproepen. Jouw party kan als eerste aanvallen dus dat doe je ook, en meteen met de volle laag van je summons. Daarna valt Saturnos aan, als je rond de 100 levens heb met je mannetjes redt je et wel, daarna healen als een gek. Isaac moet ze Psynergie heal gebruiken, als et kan met Mia die Djinnie gebruiken diehealt en de rest herbs spuiten... En daarna aanvallen met Psynergie, want je Djinnie's moeten uitrusten, saturnos aan de beurt, weer healen, djinnie's summonen, etc, etc.. Zo heb ik em genakt...