Toon posts:

Meerdere topics over hetzelfde onderwerp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een persoonlijke commentaar richting faq regel dat men maar eerst moet zoeken naar een bepaald onderwerp voordat men het onderwerp plaatst.

Wat ik knullig vindt is dat als je het over een interessant onderwerp wilt hebben en je daar graag andermans mening over wilt horen dat je topic gelijk dichtgegooid wordt omdat het onderwerp al voorkomt.
Ik vindt dat indien het onderwerp gelijk is dat je niet gelijk de topic dicht hoeft te gooien omdat de vraagstelling mbt het onderwerp niet altijd gelijk is.

Even ter verduidelijking :
Topic over Zwarte Gaten, die zijn er genoeg te vinden in de W&L forum. Maar toch vindt je het als individu prettig om te weten wat mensen denken van JOUW stelling. Hoe kan ik dat verwezelijken in een (oud) ander onderwerp???

Dus eerlijkheid gebeidt te zeggen dat men daar wel wat makkelijker mee om mag gaan.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het zal wellicht samenhangen met *hoe* oud dat oude topic eigenlijk is, en hoe "verjaard" de discussie eigenlijk is, maar ik zal de heren W&L mods eens even vragen hun licht hierop te laten schijnen :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Dit soort topics is altijd moeilijk te beoordelen. Als een collega mod online is vraag ik altijd even om zijn mening, maar het is vaak zo dat in de startpost niet goed is uitgelegd wat nu eik je nieuwe stelling is. Meestal lijkt het dan net alsof het een stelling is die allang behandeld is, en in dat geval gooi ik hem dicht. Maar vaak krijg ik dan een icqtje of mail of iets met meer uitleg en dan blijkt weer dat het wel interessant was om de topic open te houden.

Het is in w&l dus absoluut noodzakelijk om je gehele stelling goed neer te zetten in je startpost, in principe zal ik hem dan niet dicht gooien. Als ik het per ongeluk wel doe moet je absoluut niet bevreesd zijn om me even te mailen of te icq'en.