Is het normaal dat full 16 kb up onbruikbaar is?

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het normaal dat als je je volledige 16 kb/sec upload gebruikt (bv. als iemand aan het downloaden is van jou met een filesharing prog), dat je upstream dichtslibt?
Zelfs als ik met Napster vroeger en WinMX nu iemand te leechen heb met 10 kb/sec (niet de volledige upstream dus) is de download snelheid van mij al een stuk lager.

Hebben alleen Chello :r slachtoffers dat, of hebben de @home-ers en ADSL-ers er ook last van?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

eDonkey draait hier ook, met een ingesteld maximum van 12 KB/sec upload zodat er nog 4 KB/sec openstaat voor website verzoeken van IE enzo. Maar dan kan ik rustig troep gaan downen van sites enzo. Werkt als een trein. Met Chello dus.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 23:25 schreef GerbenW het volgende:
eDonkey draait hier ook, met een ingesteld maximum van 12 KB/sec upload zodat er nog 4 KB/sec openstaat voor website verzoeken van IE enzo. Maar dan kan ik rustig troep gaan downen van sites enzo. Werkt als een trein. Met Chello dus.
COM21 of dat andere ding?
Ik zie dat je net als ik uit Leeuwarden kom.
Ik zit in Aldlan met COM21, en dat is het afgelopen jaar kommer en ellende.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ik heb een Terayonmodem, in de Scheperbuurt.

Verwijderd

Met @Home gebeurt dit ook.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Jep, is altijd zo, er moeten als het ware verzendrapporten via de up worden verstuurd, dat alles bij de down is goedgegaan. Als de up dichtzit, gaat de down naar beneden tot onder de up (zeg 5k/s ofzo)
Pagina: 1