net mijn sicce idra binnen, maar hallo!

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
wat heeft dat ding een power zeg! kan dat straks geen kwaad als ik die op mijn swiftech 462 blok zet? nou zal dat blok niet zo snel ontploffen maar kan het verder geen kwaad dat het water zo snel stroomt?

Verwijderd

Ik heb zo'n zelfde pomp. Doet het prima, zorgt ervoor dat je blok goed gekoeld blijft. Is harstikke goed zeg. Kijk anders voor pics ook effe op mijn site. HollandRules
>:)

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ok dan is het wel goed, net op de site gekeken wel lachu :)
ik gebruik / ga gebruiken een plastic afsluitbare doos van de blokker past 10 liter in. dan kan ik eerst ff zonder radiateur draaien (hoop ik dan)

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
klein tipje voor de sicce pompen, ga naar de gamma/andere bouwmarkt en haal een koperen sok met schroefdraad.

ik heb mijn schuifmaat niet bij de hand maar het schroefdraad is ongeveer 15mm, en soldeer een stukje 12mm koperen pijp of een slangtule in die sok.

dat scheelt je een hoop ge-emmer met de slang monteren op het uitlaatstuk.

Sinlath | Opinions may contain latency

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

och bij intratuin gewoon een thule gekocht voor op een andersoortig waterpomp.. past perfect :) niks geen gesoldeer

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Van de Sicce Idra is de schroefdraad 1/2" gasdraad. Neem een lange sok, bij de Gamma hebben ze in het bakje vaak lange en korte doorelkaar. Gebruik teflontape (een keer of 7 rond de schroefdraad, tegen de klok in, dan draait het er niet af bij montage)

De kracht lijkt idd groot, ik heb eens een plafond kunnen dweilen na een demonstratie.....

Het valt met de druk trouwens wel mee, maximaal 0,24 bar overdruk, de gewone kraan levert 3-5 bar.....

Succes!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Als je m als dompelpomp gebruikt, kan je de waterflow met die draaischijfdinges voorop regelen.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Dat ding knijpt hem alleen maar, waardoor de beperkende factor niet je slangen/blok wordt, maar die rare schijf.

Tip, donder die schijf eraf, en monteer gewoon het inline stuk, ook als je hem als dompelpomp gebruikt. (zie ook de pompkarakteristiek, afgebeeld op de doos)

Verwijderd

Wat ie eigenlijk de maximale opvoerhoogte van zo'n pompje?

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op vrijdag 07 december 2001 16:47 schreef Michaeltjuh het volgende:
Wat ie eigenlijk de maximale opvoerhoogte van zo'n pompje?
2,2 meter

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1