cds alleen op hoge speed branden :?

Pagina: 1
Acties:

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 19:33
ik heb de lite on 24x brander, en werkt fijn enzo... maar ik kan dus alleen maar op 8x of hoger branden met de bijgeleverde software :?

Met WinOnCd kan ik wel op 1 of 2x fikken, maar met WinOnCd kan ik weer niet over-burnen, wat ik nou net nodig heb voor 2 mb...doh...

Ik heb Nero 5.5 (das de nieuwste geloof ik), en die is ook meegeleverd dus wel goed neem ik aan.

Ik kan nergens vinden waar je in kan stellen dat je ook lagere snelheden kan fikken ofzo..

weet iemand het?

Ik wil btw op 1 of 2x fikken omdat de geluids kwaliteit dan beter is.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 09:16
Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef FireFoz het volgende:
Ik wil btw op 1 of 2x fikken omdat de geluids kwaliteit dan beter is.
Als je had gesearched had, had je geweten dat dit onzin is.

no comment

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:51

-Stef-

Slainthe!

Lees eens een keer een goed forum of zo. |:(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Lager dan 8x fikken is met deze brander niet mogelijk.
Ik brandt met m'n Plextor 24x10x40(ja, een echte brander) al m'n audio op 24x, gaat perfect

Verwijderd

Ik brand mijn cd's (audio) altijd met CloneCD op 4 speed.
Mijn ervaring is in het algemeen: 1 - 2 speed een ietwat doffer geluid. 4 speed geeft een prima geluidkwaliteit.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 09:16
Op donderdag 06 december 2001 23:59 schreef linus-1 het volgende:
Ik brand mijn cd's (audio) altijd met CloneCD op 4 speed.
Mijn ervaring is in het algemeen: 1 - 2 speed een ietwat doffer geluid. 4 speed geeft een prima geluidkwaliteit.
Is niet nodig.

no comment

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 23:58 schreef TweakGuy het volgende:
Lager dan 8x fikken is met deze brander niet mogelijk.
Ik brandt met m'n Plextor 24x10x40(ja, een echte brander) al m'n audio op 24x, gaat perfect
Misschien toch eens een soort Plextor commune oprichten ofzo. Als ik topics met dit soort onderwerpen lees dan lijkt het wel of er iets mis is met je als je geen Plextor hebt (een brander waar overigens helemaal niks mis mee is).
Misschien iets voor 's avonds laat op V8 SBS6. Een programma over plextor fetisjisten.

Verwijderd

Single speed schrijven van audio cd blijft nog altijd het beste, dit in verband met jitter problemen op hogere snelheden (oftewel simpel gezegd afgeronde klokflanken die zorgen voor tijd en dus frequentie problemen) :(
Pagina: 1