Toon posts:

[XP]+[Q3A]+[Happerend Beeld]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het volgende probleem : Als ik Q3 draai onder XP dan heb ik een strakke constante FPS van 90. Als ik dan rond ga kijken in een ruimte dan blijft die FPS 90, maar dan zie ik wel happering in mijn beeld. Ik krijg dus geen vloeiend beeld als ik snel omdraai, maar de FPS blijft hoog.

Ik heb de nieuwste XP Detonator drivers al geprobeerde en die daar voor en die daarvoor. Geen van allen doen het goed. Ook heb ik erop gelet of dat er eventueel muziek aanstond in het spel. Het ligt ook niet aan de muis want als ik spectate dan gaat ie ook niet vloeiend.

Via 1 in 4 drivers zijn ook al geinstalleerd.

Oh jah, het spel zelf speel uiteraard vloeiend (als iemand voorbij loopt dan ziet het er mooi uit), maar zodra ik dus zelf ga rondkijken en snel met de muis beweeg dan lijkt het alsof het beeld trilt en minder frames laat zien.

help ;(

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 12:18
ik zou et niet weten sorry ik heb ook de combo XP+Q3A/Q3TA en dat loopt perfect.
Heb je msichien de nieuwste patches niet geinstalled?

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 11:24
sync every frame uitzetten

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Kijk eens eerst wat voor muis je hebt, ik heb zo'n zwarte cordless optical [met die zwarte keyboard] en die hapert ook in alle FPS spelletjes, dus ik heb me oude muis met bal weer gepakt en het draait weer super soepel. :)

Verwijderd

Topicstarter
Sync every frame staat al uit (was ik vergeten te vermelden), het gekke is dat het wel gewoon goed gaat in RTCW (orginele versie), Quake3 trouwens ook. En mijn muis is ok (Intellimouse explorer) en daar ligt het niet aan omdat als ik geen input van de muis gebruik (spectaten) dan heb ik het zelfde probleem als de persoon die ik spec snel om zich heen kijkt.

Onder Win98 ging het nog altijd goed en vloeiend, maar ik heb niet zo'n zin om daar op terug te stappen.
Pagina: 1