Hoi, het wil nog niet helemaal lukken met een menu. Ik kom er zelf echt niet meer uit, dus zoek ik hulp hier. Ik weet echter totaal niet waar naar ik moet zoeken, dus als't niks is, smijt hem dan maar weg...
Het probleem is:
$main = new menu('[img]"button.php?fg=000000&bg=ffffff&txt=blaaaaat"[/img]', 'menu 1');
Dit werkt. Maar nu wil ik de kleuren aan een variabele verbinden, maar dan gaat het mis.
$main = new menu('[img]"button.php?fg=$fgmain&bg=$bgmain&txt[/img]', 'menu 1');
Hier laat hij dit in de HTML file zien:
<a href="nav.php?menu_1=&">[img]"button.php?fg="$fgmain"&bg="$bgmain"&txt=$txt"[/img]</a>
Dit wil ik natuurlijk niet, hij moet dat $bgmain vervangen door een kleur. Maar plaats ik " " rond de variabele, doet hij het ook niet, zet ik er ' ' rond, geeftie een error.
Wie weet raad?
(misschien dus een domme vraag, gooi anders maar dicht oid)
Het probleem is:
$main = new menu('[img]"button.php?fg=000000&bg=ffffff&txt=blaaaaat"[/img]', 'menu 1');
Dit werkt. Maar nu wil ik de kleuren aan een variabele verbinden, maar dan gaat het mis.
$main = new menu('[img]"button.php?fg=$fgmain&bg=$bgmain&txt[/img]', 'menu 1');
Hier laat hij dit in de HTML file zien:
<a href="nav.php?menu_1=&">[img]"button.php?fg="$fgmain"&bg="$bgmain"&txt=$txt"[/img]</a>
Dit wil ik natuurlijk niet, hij moet dat $bgmain vervangen door een kleur. Maar plaats ik " " rond de variabele, doet hij het ook niet, zet ik er ' ' rond, geeftie een error.
Wie weet raad?
(misschien dus een domme vraag, gooi anders maar dicht oid)