[RTCW] Cheating in MP :(

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
WHAAAA net ff een potje achter de rug (Demo2 morgen originele versie)
Korte versie maar ff:

Ik was Axis en het ging erg lekker totdat ene Wolf Player (Met spatie) z'n maten ging bewerken met de vlammenwerper!!!

En het gekke is dat terugschieten niets uithaalde alleen met een vlammenwerper.

Ik had 'm een keer doodgemaakt en sindsdien deed hij bij mij niets terug (zelfs niet na schieten)...maar wel bij anderen.

Ik kreeg ammo van 'em en ik kwam met het gewone machinegeweer (meest linkse geloof ik) totaan 124 kogels!!!???

Ik snap er niks meer van.

Fuck man ik had op printscreen moeten drukken :(

LB is toch de demo...hoor ik jullie zeggen (en gedeeltelijk terecht).

Maar is iemand zoiets tegengekomen in de full version?

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

De originele versie heb ik nog niet. Ga ik donderdag (over een week ja) kopen. ff wachten op mijn salaris.

Ik heb nu ook demo2 maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vind cheaten gewoon een manier van het verneuken van een spel. Meteeen call vote doen en dan kick player? Dan is tie zo weg >:)

Geen genade voor dit soort mensen >:)

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:19
Ook zoiets gehad, die persoon maakte je met 2 kogels af. Gingen we hem terugpakken met 3 man, alle 3 een magazijn leeg, alle drie dood :? Denk je ach, zal wel lag van hem zijn. Zie je hem ineens door je air support lopen en dan kun je hem nog nie killen :(

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
HELAAAAAAAAAAAS werk het kicken niet in de demo(2) :(

Ik had perongeluk mezelf aangeklikt :o

Verwijderd

Snap het ook niet waarom mensen cheaten, het is veel leuker zonder toch? Ben gestopt met counter-strike te spelen omdat ik op sommige severs geloof ik de enigste was die niet cheate :( :r

Hopelijk komen er niet zoveel cheats voor rtcw, of mensen die cheats gebruiken.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
In de demo zit een bug waardoor je weleens opeens onkwetsbaar bent (heb ik gehoord). Heb het zelf nog nooit gezien.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:18
Als je tegenwoordig online speelt kom je echt bij elk spel cheaters tegen. Ik :r echt op die lui. Het gebeurd echt bij UT, Q3, CS en dus nu meteen ook al in RTCW.

Verwijderd

Zijn er al cheats voor mp?
Dan ben ik hem waarschijnlijk snel zat, speel rtcw namelijk alleen maar via inet, en cheaters daar irriteer ik me echt erg aan als ik serieus aan het spelen ben :( :(

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

mvds

Totally awesome!

Niet alleen de cheaters zijn irr, maar ook de bugs. In de demo zatten een aantal bugs waardoor je gewoon door de muur heen gekilled kon worden door een explosie van een granaat of air strike. En ook dat je gewoon gekilled werd als je zo'n beetje een half veld van de explosie verwijderd was. Echt superirri. Loop je weg als je ziet dat iemand dynamiet heeft geplaatst bij de deur, en dan ga je achter de eerst barricade zitten (volledig beschermt dus) om Axis af te kunnen schieten die bovenop de muur zitten en dan ga je nog dood als de dynamiet afgaat.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Zoiets had ik ook bij Wolf Player, anderen axis en ik zaten in de war room en elke keer kwam hij om ons af te schieten. En dat sucks.

Powered by KPN

Verwijderd

Jammer om te horen , khoop neit dat ik zulke verhalen te zien krijg bij de volledige evrsie. Want dan ga ik het dus echt niet kopen. :*(

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
er is wel iets waardoor mensen een airstrike kunnen overleven... jaja...
als een medic hun net heeft gered krijg je een soort schild om rustig 1.5 sec. ofzo om te beginnen maar daarvan moet je ook een sec. stil staan.

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Cheaten is het iig niet...

Ook bij de Full version hebben we dat eens gehad... opeens ben je onkwetsbaar.. het enige wat rest is van map wisselen

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 22:54 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
HELAAAAAAAAAAAS werk het kicken niet in de demo(2) :(

Ik had perongeluk mezelf aangeklikt :o
Zelfs met de full lukt het nog niet altijd om mensen te kicken, omdat op sommige servers voten uitstaat :(
Dat suckt ook, is er een goeie vote mogelijkheid, zetten ze hem niet aan |:(

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Idd, wil je van die mannetjes die al drie games geen poot hebben verzet van de server afkicken om ruimte te maken voor iemand die wel speelt:

Voting is not allowed on this server

Aaaaaaaaahhhhhh!!!!! :(

• Grablinco
Ik heb nu ook een keer cheaters gezien die achterelkaar handgranaten gooien, onbeperkt :(. ik heb er wel een paar screenshots van maar wel hele slechte dus ik zoek een keer een nieuwe server met zo'n persoon deze heette geloof ik TM^Venom in gekleurde letters.
hij zette zijn verrekijker op zijn hoofd en begon toe te gooien... honderden :( en voten kon niet dus is hij eruit gekickt door te veel "complians" >:)
jammer want ik wou nog meer screenshots.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-01 17:49

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Het wordt tijd voor de eerste patch voor RTCW. Ik ben ook onzichtbaar geweest, het was een bug. Maar iedereen denkt dat je dan aan het cheaten bent, willen je kicken of verlaten de server. Nee, das lekker..

Dus niet gelijk iemand beschuldigen van cheaten, maar volg hem een tijdje en trek dan je conclusies. Pjotrik[NL] never cheats!! (Behalve in single player..)

• Grablinco
Op donderdag 06 december 2001 22:47 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[...]

Ik kreeg ammo van 'em en ik kwam met het gewone machinegeweer (meest linkse geloof ik) totaan 124 kogels!!!???

Ik snap er niks meer van.

[...]
als antwoord ja...
maar dit is niet heel gek want als je iemands wapen pakt kan je meer dan 96 of 90 krijgen(hangt af welk geweer).
ik heb het ook wel eens gehad en als medic is het heel erg handig ookal werd ik daarna zeer snel neergeschoten :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 13:52 schreef Sam het volgende:
Snap het ook niet waarom mensen cheaten, het is veel leuker zonder toch? Ben gestopt met counter-strike te spelen omdat ik op sommige severs geloof ik de enigste was die niet cheate :( :r

Hopelijk komen er niet zoveel cheats voor rtcw, of mensen die cheats gebruiken.
moet je maar op de goede servers spelen hoor, sommige servers zitten nooit cheaters..

• buzz
  • Laatst online: 27-01 14:53
Op maandag 31 december 2001 16:40 schreef WouteRF het volgende:

[..]

moet je maar op de goede servers spelen hoor, sommige servers zitten nooit cheaters..
Jep, paladin ownz, of heb je het over RTCW, want ik heb 2 dagen na verschijnen al cheats gezien.

Verwijderd

ik d8 ook dat ik een cheater zag ik was aggeschoten en ondertussen keek ik ff bij jourilla mee het viel mij op dat zijn healt steeds tot 134 opliep

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 19:36 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik d8 ook dat ik een cheater zag ik was aggeschoten en ondertussen keek ik ff bij jourilla mee het viel mij op dat zijn healt steeds tot 134 opliep
Das normaal bij een medic.

Verwijderd

oops
domme ik |:(

• DrNo
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Op vrijdag 07 december 2001 14:12 schreef RedTop het volgende:
In de demo zit een bug waardoor je weleens opeens onkwetsbaar bent (heb ik gehoord). Heb het zelf nog nooit gezien.
Ik host zelf 2 RtCW servers en jah dit is zelfs bij de retail versie zo. Maar als je dan de map restart is ie weer normaal. Waar het vandaan komt weet ik niet maar hij komt echt spontaan. hij komt op 2 manieren voor
1: tijdens de eerste keer dat een map begint, of
2: als een map is afgelopen (timelimit) en hij begint overnieuw (dus zonder weer dat irri loading screen te zien)

Het wordt tijd dat ze wat betere managing software uitbrengen voor RtCW :(

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Verwijderd

RTCW kopen???

nee hoor, ik heb ehm al gedownload en een multiplayer patch

die single player werkt zeker maar die multiplayer heb ik nog niet getest

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 07:43 schreef steven2001 het volgende:
RTCW kopen???

nee hoor, ik heb ehm al gedownload en een multiplayer patch

die single player werkt zeker maar die multiplayer heb ik nog niet getest
|:( :r
Pagina: 1