Toon posts:

mobile Duron aan te raden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben geinteresseerd in een compaq presario 701EA en daar zit een duron 950 in (met 256,14.1,dvd,xp) voor 3699. Nou ben ik niet zo bekend in de duron wereld en wou ik weten of iemand goede of slechte ervaringen heeft met de duron in een laptop. en hoe het volstaat tegenover een PIII en een celleron in de laptops.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik kan je zeker zeggen dat met een Celery de accu een stukje langer meegaat.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is dat niet zo dankzij die powernow technologie (30% langer batterij ofzo)

Verwijderd

amd heeft powernow en daardoor valt het stroomverbruik van een mobile athlon reuze mee (naar mijn weten)

maar als een groot merk als compaq een duron aanbiedt, mag je toch aannemen dat ze die dingen getest hebben en ze aan hun eisen en criteria voldoen...

je gaat natuurlijk niet een bedrijfsnaam op het spel zetten voor iets dat niet goed is!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:09
CPU is wel goed, maar powernow zit gewoon heel erg goed inelkaar: Als jij 100% je CPU nodig hebt, draait je CPU ook 100%.
Als je speedstep van Intel neemt: Stekker in stopcontact, volle snelheid, haal je em er uit: halve snelheid of iets daarbij in de buurt.

Tis maar net waarvoor je em gebruikt.

Als je de K6/3+ 450 in mn server ziet: zonder actieve cooling idle 35 graden, denk ik dat zelfs een Duron met PowerNow daar nog een puntje aan kan zuigen...