Toon posts:

Lifeview flyvideo '98 tvkaartje... Dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds lange tijd een lifeview flyvideo 98 tvkaartje en onder win 98 draaide hij perfect. Tijd niets mee gedaan... uitgesloopt.. Zet ik hem er laatst onder XP weer in. Kaart wordt direct gevonden en drivers voor 2000 installeren gaat met enige problemen nog net. Iedere keer als ik het tuning programma opstart geeft hij een onbekende fout (met de vraag of je een foutrapport wil opsturen, bla bla..) Heeft iem. toevallig ervaringen of een oplossing voor dit probleem? Graag een antwoord. Ohja, drivers voor XP zijn er alleen voor de beta versie en die werken niet meer...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb je deze kaart nog eens in een 98 machine gezet, en gekeken wat hij dan doet. Kan natuurlijk gewoon de driver zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dan moek mn hele server ombouwe.. die draait daarop.. is me niet waard..

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg je die systemspecs en dat plaatje bij je naam?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 06 december 2001 22:33 schreef ionize het volgende:
hoe krijg je die systemspecs en dat plaatje bij je naam?
Alles over usericons (plaatjes) lees je in dit gedeelte van de FAQ, je systemspecs kan je in je signature zetten, die je in je profile kan instellen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
allemaal leuk en aardig maar weet iemand nu ook waarom die fout optreedt?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op vrijdag 07 december 2001 16:24 schreef ionize het volgende:
allemaal leuk en aardig maar weet iemand nu ook waarom die fout optreedt?
Zeggen waarom een 'onbekende fout' optreedt kan niemand natuurlijk. Als je nou 's dat foutrapportje van WinXP naar de leverancier van je TV Kaartje stuurt, geef ik je een heel klein kansje dat ze je kunnen helpen. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1