Toon posts:

oc-proggies

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat er proggies zijn waarme je je mp kan veranderen maar hoe heten die en waar kan ik ze downen ? ik heb me zooi nou zo zwaar gekoeld dat de cpu bijna bevriest met me nieuwe aplha dus het oc-en kan beginnen maar dan moet ik m zeker eerst unlocken met een potloodje of niet?

config zie sig..

• Raging_6
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06-2023

Raging_6

Mainframe voor thuis?? Hmmm...

Wat dacht je van je BIOS?????

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

Verwijderd

wat leuter je nu over je zwaar gekoelde systeem als je nog niet eens weet hoe je moet overclocken :? n00b!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 08:14
Op donderdag 06 december 2001 21:44 schreef Just4Fun het volgende:
ik weet dat er proggies zijn waarme je je mp kan veranderen maar hoe heten die en waar kan ik ze downen ? ik heb me zooi nou zo zwaar gekoeld dat de cpu bijna bevriest met me nieuwe aplha dus het oc-en kan beginnen maar dan moet ik m zeker eerst unlocken met een potloodje of niet?

config zie sig..
Knap !!! Met een ventilator je proc rond het vriespunt krijgen ! Kun je het tweaker-volk ook direct uitleggen hoe je dat doet ? We zijn zeer benieuwd :P

-

• Raging_6

Raging_6

dat wil ik inderdaad ook wel eens weten (zo'n vapochill is nou eenmaal niet goedkoop)

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

• Juicy
Komt waarschijnlijk doordat hij zijn kwik koeler heeft gevonden !

Zie ook:
[topic=308548]

-

Verwijderd

jah! vertel eens hoe je 'de zooi' zo koel krijgt? :)

Verwijderd

Topicstarter
nounounou
dankjulliewel voor al het negatieve commentaar niet echt waar ik op gehoopt had

k Smartass ik weet dat je je mp in je bios kunt veranderen maar ik zoek dus juist een proggie waarmee je het in win kunt doen... DOH
en dat me cpu rond vriespunt ligt was ook een beetje overdreven dat was spreekwoordelijk voor heel erg koud koud genoeg om te oc-en..

ik bedoel voor een amd athlon t-bird is 30 graden toch lekker koud kijk voor een colatje is het misschien een beetje warm.. maarja daar hebben we het nou nie over...

|:(

• Raging_6

Raging_6

waarom denk je dat mensen juist een mobo kopen waarbij de multiplier makkelijk in te stellen is . Die proggie's zijn er (naar mijn weten niet) of je moet winamp bedoelen maar die doet iets heel anders met mp(3).

Verwijderd

Topicstarter
hebben jullie iets tegen noobs ofzo jullie wisten zeker alles al terwijl je nog in luiers lag toen de eerste 486 uitkwam.. jaja.. ik weet misschien nie veel van oc-en maar dit is een beetje errug onbeschoft

• Juicy
Misschien helpt het als je vragen stelt NADAT je de search hebt gebruikt. Het komt wat slimmer over als je wat basis-kennis hebt ...

-

Verwijderd

Topicstarter
wat lult iedereen dan zo over die kloteproggies??

als ze er nie zijn zeg dat dan meteen!!
in plaats van beginnen te zeiken over mijn onkunde waarom denken jullie ign dat ik hulp vraag omdat ik alles al weet?????????

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja heb de oc faq ook al gelezen was nie veel te vinden wat ik ook nog kon gebruiken kijk ik weet dus WEL wat een mp is maar NIET hoe die ingesteld moet worden om zeg maar je 1.333 naar 1.5 ghz te krijgen...

is het nou zo moeilijk te begrijpen?

• Raging_6

Raging_6

Onbeschoft. Als je het forum hier een beetje volgt en je leest eens een enkele keer een review of een artikel dan weet je dus ook dat je je multiplier in je bios instelt.

Het is niet de bedoeling dat we je hier alles gaan voorkauwen. OC'en is een kwestie van lezen, lezen en nog eens lezen. Simpel een vraag stellen en dan verwachten dat iemand het je voorkauwt is niet de bedoeling. Ik denk ook niet dat je hier op het forum iemand aan zult treffen die het je wel uit gaat leggen als uit je vraag blijkt dat je absoluut geen zelf studie hebt verricht.

Verwijderd

Met SoftFSB is dit wel mogelijk, maar daar heb je in jouw geval niets aan (je hebt geen Intel CPU) ..
Op donderdag 06 december 2001 21:58 schreef Just4Fun het volgende:
hebben jullie iets tegen noobs ofzo jullie wisten zeker alles al terwijl je nog in luiers lag toen de eerste 486 uitkwam.. jaja.. ik weet misschien nie veel van oc-en maar dit is een beetje errug onbeschoft
misschien dat het wel handig is dat je wat duidelijker je vraag formuleert, en eerst zelf wat gaat proberen / zoeken..

Verwijderd

Topicstarter
ehh lees jij het hele topic wel altijd?
smartass heb al laten weten dat ik weet dat t via bios KAN wat ik dus wil weten is of iemand ervaring heeft met een win proggie die dit OOK kan

ik heb de search gebruik ik heb de oc-faq gelezen maar dat is nie speciefiek genoeg en ik heb maar een isdn modempie dus erg snel gaat het allemaal niet... zucht..

wie is hier nou de dumbass....

• Raging_6

Raging_6

Nee niet altijd. Maar er zijn genoeg site's waar je een ton aan info kunt krijgen over oc'en.

wat dacht je van

www.overclockers.com

of heb je daar geen tijd voor?? (je heb het natuurlijk te druk met het zoeken naar een kwik koeler)

Verwijderd

Rustig rustig :)

Een uitgebreide uitleg kun je hier vinden.

Hetgeen men hier een beetje irriteert is dat je het antwoord op je vraag binnen 10 seconden had kunnen vinden, als je de search gebruikt had. 5 seconden als je de FAQgelezen had..

Weet je trouwens dat er geen config in je sig staat?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Op donderdag 06 december 2001 22:06 schreef Just4Fun het volgende:
ehh lees jij het hele topic wel altijd?
smartass heb al laten weten dat ik weet dat t via bios KAN wat ik dus wil weten is of iemand ervaring heeft met een win proggie die dit OOK kan

ik heb de search gebruik ik heb de oc-faq gelezen maar dat is nie speciefiek genoeg en ik heb maar een isdn modempie dus erg snel gaat het allemaal niet... zucht..

wie is hier nou de dumbass....
jij bent de dumbass :)

het is gewoon NIET mogelijk om je MP via een prog realtime te veranderen. FSB is een ander verhaal.
MP MOEt je gewoon in de bios doen.

Verwijderd

Streepjes trekken over de L1 bruggen en hopsa MP in bios omhoog gooien (+ het laatste restje eruit trekken door de fsb te verhogen), kind kan de was doen :)

Ennuh idd hij had wel een beetje gelijk, dattie meteen wordt afgezeken. Als iemand gewoon even gezegd had dat die proggies er niet zijn (voor zover we weten dan), was dit topic geeneens verder gegaan dan 2 of 3 posts.

• Raging_6

Raging_6

ik heb 'em binnen een post verteld dat het in je bios kon??

Verwijderd

Topicstarter
hahaha ja die kwikcooler was wel grappig ja NOT

wat ik toen dus bedoelde was waterkoeler maar die kennis ben ik inmiddels rijker ... leer jij ook wel eens van je fouten en je onbeschoftheid ik vraag gewoon simpelweg hulp

het is geen uitnodiging om de noob ff te gaan kleineren

en ja het is behoorlijk irritant als je isdn gaat zitten kutten doo een of ander virus (inmiddels verwijderd dus ga daar maar niet eens over beginnen) waardoor het dl-en van een pagina circa 3 minuten duurt...

dan kan ik nog wel eens de neiging om de lijn maar gewoon door te knippen en me beeldscherm van bureau af te pleuren
maar dan bedenk dat er altijd mensen zijn die dommer zijn als mij en onervarener (niet dat ik die veel heb op het gebied van oc-en) maar jij "wild dildo" heb mij ook nog niet laten weten hoe ik nou met mijn multiplier mijn core speed naar 1500 mhz kan zetten weet JIJ het eigenlijk ZELF wel ??

denk ff 2 keer na voordat je replied (je begint echt strontvervelend te worden)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 22:15 schreef Wild_Bill het volgende:
ik heb 'em binnen een post verteld dat het in je bios kon??
Kan het bios toch echt niet een proggie noemen (tenminste niet zoals hij het bedoeld) of start jij je bios (cmos) via een icoon op je desktop ;)

• Raging_6

Raging_6

Zeg droplul (en dit is het eerst scheldwoord dat ik gebruik) wat denk je nou zelf. Toen ik een poosje geleden ben begonnen met OC'en heb ik eerst ZELF alles opgezocht wat ik kon vinden (en ik denk dat ik op dit forum niet de enige ben die dat heeft gedaan) toen ben ik zelf aan het oc'en gegaan waarna ik niet hoefde te resulteren in het stellen van domme vragen .

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk iemand die niet meteen begint te zeiken dankjewel...

zucht ik kon nie veel wijs worden door middel van die faq omdat het nie specifiek genoeg is.... (voor mij althans)
en de search dat duurde bij mij een eeuwigheid vanwege dat kalotevirus en toen kon ik nog niet verder...

enfin laat maar zitten ik ben er nu wel achter dat je mp niet realtime kunt veranderen... gorte fout om te denken dat dat wel zou kunnen

iig bedankt aan degene die WEL hulp boden..

en klopt er staat geen config in me sig maar in dat gebiedje hieronder (ben vergeten hoe dat ook alweer heet, extra commentaar ofzoiets...)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 06 december 2001 22:14 schreef ]NTT[ het volgende:
Streepjes trekken over de L1 bruggen en hopsa MP in bios omhoog gooien (+ het laatste restje eruit trekken door de fsb te verhogen), kind kan de was doen :)

Ennuh idd hij had wel een beetje gelijk, dattie meteen wordt afgezeken. Als iemand gewoon even gezegd had dat die proggies er niet zijn (voor zover we weten dan), was dit topic geeneens verder gegaan dan 2 of 3 posts.
je kunt beter je FSB omhoog gooien dan je MP... fsb beinvloed het hele systeem, Mp niet...

ik kan mijn proc op 145x11 draaien (1595 Mhz) of op 12x133 (1600)....

dan is de 145x11 veeel sneller... alleen sommige mobo's gaan gek doen bij hoge FSB... (USB en PCI)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn computer niet gesponsored gekregen ik wil dus eerst wat mensen met ervaring spreken voordat ik begin met het doorfikken van me chipset

en wat is er ign mis aan het vragen van hulp?

Verwijderd

Psies.
Het kan dus NIET.
Nou...je vraag is meerdere malen beantwoordt.
Een slotje is hier wel op zijn plaats dnek ik.

Verwijderd

Topicstarter
kijk ronnie daar heb ik nou wat aan concrete feiten dat fsb anders werkt dan mp had ik al in faq gelezen en dat mp ook misschien wat veiliger is om mee te beginnen heb ik daar uit weten te concluderen en aangezien er dus een netwerkkaart en isdn modem inligt wil ik dus zo min mogelijk met fsb kloten omdat de faq voor de gevoeligheid van die dingen waarschuwt..

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En ff een tip. Plaats een koeler op je chipset. Dan gaat het océn een stuk makkelijker.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Er zijn wel proggies om je FSB in windows omhoog te gooien.
Denk aan softfsb en cpufsb

• Raging_6

Raging_6

slotje ??

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 06 december 2001 22:26 schreef Just4Fun het volgende:
kijk ronnie daar heb ik nou wat aan concrete feiten dat fsb anders werkt dan mp had ik al in faq gelezen en dat mp ook misschien wat veiliger is om mee te beginnen heb ik daar uit weten te concluderen en aangezien er dus een netwerkkaart en isdn modem inligt wil ik dus zo min mogelijk met fsb kloten omdat de faq voor de gevoeligheid van die dingen waarschuwt..
je zult je je ISDN of netwerk kaart niet zo snel opblazen ofzo... je zult alleen merken dat ze het niet doen, of dat ze corrupte data krijgen/sturen... maar zodra je de FSB daarna weer lager zet, werkt het weer...

(maar toch vindt ik je grote smoel naar de mede-tweakers onterecht) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 22:27 schreef thedolf het volgende:
En ff een tip. Plaats een koeler op je chipset. Dan gaat het océn een stuk makkelijker.
ehh een kewler op me cpu daar had ik nog nie aan gedacht moet dat echt DOH!!!

sorry maar die ZIT er al op een alpha 8045t met een delta FFD nou dat kreng zuigt/blaast hard genoeg om me cpu goed koel te houden...

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 22:24 schreef RonnieB82 het volgende:

[..]

je kunt beter je FSB omhoog gooien dan je MP... fsb beinvloed het hele systeem, Mp niet...

ik kan mijn proc op 145x11 draaien (1595 Mhz) of op 12x133 (1600)....

dan is de 145x11 veeel sneller... alleen sommige mobo's gaan gek doen bij hoge FSB... (USB en PCI)
Daar heb je gelijk in maar fsb kan in veel kleinere stapjes.
Daarom bijv. 9X133 en dan omhoog stappen naar 136/137 enz. dat verhoogt de kloksnelheid nauwelijks, ipv hem op 10x133 te zetten en dan meteen tegen de max. van zijn snelheid aan te lopen, uhhmm komt er niet echt duidelijk uit, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel (tsja, lange dag op werk :r)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 06 december 2001 22:30 schreef Just4Fun het volgende:

[..]

sorry maar die ZIT er al op een alpha 8045t met een delta FFD nou dat kreng zuigt/blaast hard genoeg om me cpu goed koel te houden...
hier nog zo'n reactie............. |:(

chipset.... hier wordt niet je CPU mee bedoelt... |:(

begin niet te blaaten voor je zeker weet waarover gesproken wordt...

Verwijderd

Topicstarter
sorry ronnie over jou en andere ECHTE tweakers niets bad maarja ik ben niet begonnen met het gezeik over mijn vraagstelling ik wordt nou eenmaal pissed als mensen weigeren om te helpen en gewoon hard gaan lachen en je uitmaken voor noob kijk aan die mensen heb je ook vij weinig

nogmaal soz als ik ECHTE tweakers met mijn posts heb beledigd

Verwijderd

[..]

Hij bedoelde een koeler op je chipset, niet je cpu

Verwijderd

Topicstarter
huh\/??\//??????? wat?

sorry maar ik dacht toch echt serieus dat een chipset zoals amd en intel processors ook wel bekend stonden als cpu central proccesing unit?

wat bedoelt hij dan met chipset?

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

maaaruh... om je ff te helpen, (en dit draadje niet nog langer te maken),

zet je MP effe 0,5 of 1 omhoog, en ga dan je FSB met kleine stapjes omhoog zetten...

krijg je de FSB niet hoger als 135, zet je MP 0,5 terug, en probeer opnieuw...

(owja, met die alpha 8045 kan je rustig je Vcore op max zetten, zodat ie hoge MPs wel aankan...)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 06 december 2001 22:35 schreef Just4Fun het volgende:
huh\/??\//??????? wat?

sorry maar ik dacht toch echt serieus dat een chipset zoals amd en intel processors ook wel bekend stonden als cpu central proccesing unit?

wat bedoelt hij dan met chipset?
die chipset is het (gekoelde) blokje dat in de buurt van je CPU zit... die stuurt de PCI enzo aan (en wordt dus errug warm bij een hoge FSB)

Verwijderd

Topicstarter
honderdduizendmaal excuusjes maar dit is een grove fout van mij geweest soz voor een dergelijke felle reactie maar ik ben nou zo moe van een lange dag werken mijn cpu (in me kop)werkt ook nie meer zoals ie hoort... (nie genoeg koeling denk ik)

• The Dolf
  • Niet online

[..]

Ik heb je blijkbaar te hoog ingeschat. Je chipset is niet je CPU.

Aan je sig te zien heb je nl een MSI en die leveren hun mobo's zonder chipsetfan (wel heatsink). Door daar een fan op te plaatsen kan je je FSb veel hoger zetten. Normaal werd ie bij FSB 2*133 zo'n 59 graden en kwam ik niet hoger dan 2*137. Nu met fan kom ik zonder problemen op 2*149mhz. (duron wil niet verder)

bij de weg, je bent idd een droplul

Gezocht!
Router

Verwijderd

Topicstarter
maar zit die "chipset" zeg maar niet onder dezelfde heatsink als je cpu?

delete delete de;let la maar zitten ik blaas me pc zelf wel op ik ben moe ik denk nie meer hard genoeg na

anyways hoe zet dan slotje op topic of m,oet ik dan weer eerst searchen van jullie?

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

fijn dat je je excuses aanbiedt, maar van mij mag er een slotje op... :)

(teveel gezeik hiero, en ik denk dat we hem nu wel genoeg geholpen hebben...) :P

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef RonnieB82 het volgende:

[..]
(en wordt dus errug warm bij een hoge FSB)
Dat is trouwens ook nog een onderdeel van discussie.
zie o.a [topic=335212]

Maar daar ga ik ff verder niet op in, heb een knallende pijn in m'n harses :(.

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef Just4Fun het volgende:
honderdduizendmaal excuusjes maar dit is een grove fout van mij geweest soz voor een dergelijke felle reactie maar ik ben nou zo moe van een lange dag werken mijn cpu (in me kop)werkt ook nie meer zoals ie hoort... (nie genoeg koeling denk ik)
bij deze geaccepteerd.

dat van die droplul meende ik niet hoor >:)

Gezocht!
Router

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43
Volgens mij werd jij eens wakker met de gedachte: laat ik een een tweaker worden, mischien is dat cool.. Dus ik koop gewoon overal het snelste van en dan ga ik andere mensen lastigvallen met dingen die allang in de FAQ staan.... Hmm.. No flame intended.. :)

Gewoon potloodstreepjes zetten, in de bios de MP hoger zetten en klaar.. Piece of cake

Je zoekactie naar 'multiplier' leverde 103 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry atix eigenlijk wil ik hier niet eens op reageren maar iji hebt mijn allereerste post misschien gemist? ik vroeg dus of er progjes zijn waarmee je je mp in win kunt wijzigen niet dus... dankjewle dat had de 2de post kunnen zijn en dan was het klaar geweest

en voor de 300ste keer ik heb de faq gelezen en daar staat nie veel boeiendst in vooral theorie terwijl ik dus juist mensen met ervaring wil horen.. zucht....

no flame intended tja.. waarom zeg je het dan..
goed help nou maar es door te zeggen hoe ik een slotje op deze draad kan zetten..

Verwijderd

Topicstarter
DIT IS EEN SLOT GEEN VERDERE REPLIES DANKJEWEL ALSJEBLIEF GENOEG " HULP" VOOR VANDAAG

Verwijderd

dat doen de modjes wel voor voor je als ze dat nodig vinden..

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Nieuw soort slot? De echte doe-het-zelver ken niet zonder Gamma

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

'dat zeg ik .. Gamma!' :)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

we kunnen dr ook een onzin topic van maken, dan komt er zeker weten een slot op...

[terw_dan mode]
als ie niet hoger gaat als 2Ghz, haal de koeler eraf, pak je hamer, sla een paar keer op de CPU, en dan !!VOORZICHTIG!! de koeler weer terugzetten, en op de naar de 2Ghz!!! met een hamer past alles!! :D
[/terw_dan mode]

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 22:57 schreef RonnieB82 het volgende:
we kunnen dr ook een onzin topic van maken, dan komt er zeker weten een slot op...

[terw_dan mode]
als ie niet hoger gaat als 2Ghz, haal de koeler eraf, pak je hamer, sla een paar keer op de CPU, en dan !!VOORZICHTIG!! de koeler weer terugzetten, en op de naar de 2Ghz!!! met een hamer past alles!! :D
[/terw_dan mode]
Van maken? Dit is toch als onzintopic bedoelt? >:) >:)

Gezocht!
Router

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 06 december 2001 22:58 schreef thedolf het volgende:

[..]

Van maken? Dit is toch als onzintopic bedoelt? >:) >:)
hehehe... jah... met zo'n vraag vraag je gewoon om een onzin topic!!! >:) >:)

no flame intended...

• The Dolf
  • Niet online
Hij deed zijn naam wel eer aan moet ik zeggen

Gezocht!
Router

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43
Op donderdag 06 december 2001 22:51 schreef Just4Fun het volgende:
Sorry atix eigenlijk wil ik hier niet eens op reageren maar iji hebt mijn allereerste post misschien gemist? ik vroeg dus of er progjes zijn waarmee je je mp in win kunt wijzigen niet dus... dankjewle dat had de 2de post kunnen zijn en dan was het klaar geweest

en voor de 300ste keer ik heb de faq gelezen en daar staat nie veel boeiendst in vooral theorie terwijl ik dus juist mensen met ervaring wil horen.. zucht....

no flame intended tja.. waarom zeg je het dan..
goed help nou maar es door te zeggen hoe ik een slotje op deze draad kan zetten..
[bloedonderjenagelvandaanmode]
Wat is stoken toch heerlijk :) Hehe hehe hehe
[/bloedonderjenagelvandaanmode]

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 22:32 schreef ]NTT[ het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar fsb kan in veel kleinere stapjes.
Daarom bijv. 9X133 en dan omhoog stappen naar 136/137 enz. dat verhoogt de kloksnelheid nauwelijks, ipv hem op 10x133 te zetten en dan meteen tegen de max. van zijn snelheid aan te lopen, uhhmm komt er niet echt duidelijk uit, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel (tsja, lange dag op werk :r)
ehm....ik weet alleen waar je dat laatste getal kan change dat hhogste getal
maar niet die ander waar en met wat moet dat en hoe heet dat in bios

• JeroenT
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

DIT IS EEN SLOT >:)

• Leipo
  • Niet online
NEE DIT IS EEN SLOT >:)

• talin
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

ooooh ik ga hier gewoon helemaal nix op zeggen !

>:)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

persoonlijk vind ik dat de meesten hier wel een waarschuwing mogen hebben met dat kinderachtige gedrag. Als een iemand begint met schelden is dat voor de 'ervaren' tweakers onder ons niet een reden om het ook te doen.

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
hmm, dit heb ik nou nog nooit mee gemaakt.

nou dit toch al een onzin topic is :)

Hezik leuke zig :)

Mijn PC loopt als een trein; als ik met word een document open duurt het een kwartier langer dan verwacht en verschijnt hij op het beeldscherm van m'n buurman.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

Verwijderd

hier stond iets niet nuttigs :)

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 03:26 schreef NoStra het volgende:
hier stond iets niet nuttigs :)
Had je gewoon kunnen laten staan hoor. Zal besliste nuttiger geweest zijn dan de gemiddelde post hier

Gezocht!
Router

Pagina: 1