Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
ik denk toch dat het path dan niet klopt.. check ut nog een x.. 
anders ff flops maken van rescue en drivers 1 t/m 4
misschien dat dat werkt ...
cd vuil? cdspeler rot?
edit
anders duw de cd in een al geinstalleerde bak en kijk waar de files staan en dan de path weer invullen
/edit
anders ff flops maken van rescue en drivers 1 t/m 4
misschien dat dat werkt ...
cd vuil? cdspeler rot?
edit
anders duw de cd in een al geinstalleerde bak en kijk waar de files staan en dan de path weer invullen
/edit
Ik heb de .list helemaal nagelopen op een windows bak en het path er hard ingeklopt dus moet het doen.Op donderdag 06 december 2001 21:51 schreef stiena het volgende:
ik denk toch dat het path dan niet klopt.. check ut nog een x..
Maar ik heb eigenlijk geen zin om boot disks te gaan maken. Is er geen andere oplossing
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Welke ISOs? De Stable (aka Potato, Debian 2.2) of de Testing snapshots (aka Woody, Debian 3.0) ?
potato
2.2.26
2.2.26
Verwijderd
eejz
a) boot je van cd of van flop?
b) welke versie 2.2.26 is mij onbekend bedoel je neit 2.2r4?
a) boot je van cd of van flop?
b) welke versie 2.2.26 is mij onbekend bedoel je neit 2.2r4?
boot van cd
en ik bedoel ook 2.2r4
en ik bedoel ook 2.2r4
Pagina: 1