Hey ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb steeds vaker last van site's die niet meer werken maar bij vrienden van me werkt het gewoon wel, voorbeeldje: www.fokzine.net doet het niet maar frontpage.fok.nl weer wel
Chello DNS servers zuigen, zet je IP nummer vast en voeg wat DNS servers van Supportnet toe.
DAT helpt wel vaak.
DAT helpt wel vaak.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Ryptide; heb je gemist tijdens de actie?Op donderdag 06 december 2001 21:34 schreef Ryptide het volgende:
Hey ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb steeds vaker last van site's die niet meer werken maar bij vrienden van me werkt het gewoon wel, voorbeeldje: www.fokzine.net doet het niet maar frontpage.fok.nl weer wel
Dit had/heb ik ook nu ADSL en Kwello ff searchen en sluit je aan !
Verwijderd
Jaja... ik heb dat probleem ook.... het is inderdaad hopeloos en nu worden er ook nog 650 man uitgeflikkerd...
Verwijderd
als het inderdaad de DNS is zoals eerder gezegt dan wordt de naam www.fokzine.net niet omgezet in het ip nummer (nummer van de pagina, computers hebben dit nodig) van de pagina. en zonder ip werkt internet niet.
wat je ook eens kan proberen is om de Proxy aan of uit te zetten (ligt eraan waar hij nu op staat). wil af en toe ook wel helpen.
wat je ook eens kan proberen is om de Proxy aan of uit te zetten (ligt eraan waar hij nu op staat). wil af en toe ook wel helpen.
Hoe kom ik aan de DNS-IP's van Supportnet ?Op donderdag 06 december 2001 21:35 schreef HeatWave het volgende:
Chello DNS servers zuigen, zet je IP nummer vast en voeg wat DNS servers van Supportnet toe.
Waarom zij eigenlijk...zijn die DNSsen van hunnie dan zo goed ?
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Ik heb proxy nooit aan staan zoekt ie lekker zelf maar uit
maar goed het is pas sinds een paar dagen. Ik zal wel ff wat DNSsen toevoegen wat is die site van die support ???
Pagina: 1