God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Samp == nog nooit van gehoord.
Die prijs klopt misschien wel wie weet
ik heb 550,= betaald voor mijn 19" van medion
Die prijs klopt misschien wel wie weet
ik heb 550,= betaald voor mijn 19" van medion
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
http://www.sampotech.com/KM800U.htm
Zou dat em zijn?
er staat bij dat ie 1600x1200 red maar dat zal wel met een kut refreshrate zijn.
op zich een leuk prijsje, dan maar te hopen of gistron ze op voorraad heeft, anders mag je weer weken gaan wachten enzo en veranderen ze de prijs weer
Zou dat em zijn?
er staat bij dat ie 1600x1200 red maar dat zal wel met een kut refreshrate zijn.
op zich een leuk prijsje, dan maar te hopen of gistron ze op voorraad heeft, anders mag je weer weken gaan wachten enzo en veranderen ze de prijs weer
de prijs kunnen ze niet meer veranderen als je al hebt besteld, maar voor die prijs zou je geen goede monitor kunnen verwachtenOp donderdag 06 december 2001 21:50 schreef sjuk het volgende:
http://www.sampotech.com/KM800U.htm
Zou dat em zijn?
Ja hoor, die prijs kunnen ze best veranderen, staat in de algemene voorwaarden, prijs is zoals de prijs op de dag van verzenden is.Op donderdag 06 december 2001 22:18 schreef Klovan het volgende:
[..]
de prijs kunnen ze niet meer veranderen als je al hebt besteld, maar voor die prijs zou je geen goede monitor kunnen verwachtenmaar misschien is het wel een redelijke
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
maar ze mogen de prijs niet meer veranderen als je hem voor die ene prijs, die op dat moment gold, kooptOp donderdag 06 december 2001 22:21 schreef Henkie20nl het volgende:
[..]
Ja hoor, die prijs kunnen ze best veranderen, staat in de algemene voorwaarden, prijs is zoals de prijs op de dag van verzenden is.
lijkt me, of ik heb het helemaal mis
Als jij 'm voor die 399piek bestelt, mogen ze de prijs veranderen, maar dan mag je de order weer cancelen. So give it a shot.Op donderdag 06 december 2001 22:32 schreef Klovan het volgende:
[..]
maar ze mogen de prijs niet meer veranderen als je hem voor die ene prijs, die op dat moment gold, koopt
lijkt me, of ik heb het helemaal mis
nee, ga niks bestellen hoor, maar het leek me dat ze prijs niet zo maar mochten veranderen ofzoOp donderdag 06 december 2001 22:34 schreef Fest het volgende:
[..]
Als jij 'm voor die 399piek bestelt, mogen ze de prijs veranderen, maar dan mag je de order weer cancelen. So give it a shot.
Ja ze mogen hem inderdaad veranderen:
Artikel 5 Prijzen en betaling 5.1 De artikelen van Gistron GmbH worden geleverd tegen de prijzen die gelden op de datum van verzending vanaf het magazijn van Gistron GmbH.
Is zeker een idee, omdat m'n monitor steeds moeilijker aan gaan. Wat kan dat trouwens zijn, als ik hem probeer aan te zetten springt ie alleen op standby, vervolgens moet ik een beetje met die stekker bewegen (dus de stekker die achterin de monitor zit) hoor ik wat gevonk ofzoiets (klinkt een beetje als kortsluiting) en na wat klooien sprint ie opeens aan. Contactje los ofzoiets?
Artikel 5 Prijzen en betaling 5.1 De artikelen van Gistron GmbH worden geleverd tegen de prijzen die gelden op de datum van verzending vanaf het magazijn van Gistron GmbH.
Is zeker een idee, omdat m'n monitor steeds moeilijker aan gaan. Wat kan dat trouwens zijn, als ik hem probeer aan te zetten springt ie alleen op standby, vervolgens moet ik een beetje met die stekker bewegen (dus de stekker die achterin de monitor zit) hoor ik wat gevonk ofzoiets (klinkt een beetje als kortsluiting) en na wat klooien sprint ie opeens aan. Contactje los ofzoiets?
Verwijderd
[quote]Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef Henkie20nl het volgende:
Geldt dat in juridische zin eigenlijk wel???? Ik dacht toch dat de consument beschermd wordt door de regels van het Burgerlijk Wetboek (die geloof ik zwaarder wegen dan de verkoopcondities en bepalingen v.e. bedrijf)? Ik geloof dat daarin iets staat dat je het geleverd moet krijgen voor de prijs geldend tijdens de daadwerkelijke aankoop van een product. Ik ben geen jurist, maar heb zoiets wel es gehoord.
Geldt dat in juridische zin eigenlijk wel???? Ik dacht toch dat de consument beschermd wordt door de regels van het Burgerlijk Wetboek (die geloof ik zwaarder wegen dan de verkoopcondities en bepalingen v.e. bedrijf)? Ik geloof dat daarin iets staat dat je het geleverd moet krijgen voor de prijs geldend tijdens de daadwerkelijke aankoop van een product. Ik ben geen jurist, maar heb zoiets wel es gehoord.
[quote]
Op donderdag 06 december 2001 23:28 schreef App het volgende:
Op donderdag 06 december 2001 23:28 schreef App het volgende:
als je redelijkerwijs KAN weten dat die prijs fout is (bv 600 piek lager dan normaal) kunnen ze het veranderen, maar mag je van aankoop af zien.....Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef Henkie20nl het volgende:
Klopt niet helemaal:Op vrijdag 07 december 2001 00:06 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
als je redelijkerwijs KAN weten dat die prijs fout is (bv 600 piek lager dan normaal) kunnen ze het veranderen, maar mag je van aankoop af zien.....
Art. 6:236 onderdeel i BW, dat de gebruiker (in dit geval Gistron) de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden.
jo Art. 7:35 BW, Indien de verkoper bij een consumentenkoop krachtens een bij die overeenkomst gemaakt beding de koopprijs na het sluiten van de koop verhoogt, is de koper bevoegd de koop door een schriftelijke verklaring te ontbinden, tenzij bedongen is dat de aflevering langer dan drie maanden na de koop zal plaatsvinden.
Gistron mag dus altijd de prijs verhogen, maar als ze dat doen mag je annuleren. Komt die school toch nog een beetje van pas
Je mag blij zijn als je wat krijgt van Griston.
maak je maar niet druk om de prijs maar of je het wel krijgt
Hij staat wel in de prijslijst, maar als je op bestellen klikt pakt ie de 17" ipv de 19". Hebbie dus ook niet veel aan...
Pagina: 1