Toon posts:

dual monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een 14" staan en een oud videokaartje.. Kan ik hiermee een dual monitor systeem maken? Dat lijkt me wel handig. Of moet ik daar zo'n Matrox dualhead kaart voor hebben ofzo. Hoe werkt dit softwarematig? ik draai Win XP Pro. thanks voor tips

Verwijderd

wat voor oud videokaartje is het?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 16:03

DarkSide

theres no place like ::1

je kan meerder video kaarten in je systeem stoppen en op elk een monitor aansluiten. Door middel van extend my destop to this monitor te kiezen in de properties van je bureaublad. De kaartjes moeten wel door XP ondersteund worden voor multimonitor support. Tis helaas nu eenmaal niet zo dat elke combinatie vlekkeloos werkt.
Ik zelf draai 2 tft's. Een op een radeon 7500 en een op een g200. Werkt perfect.
Hiervoor een G400 dualhead gehad. Werkt ook goed. Alleen werkt deze langzamer met games. Vandaar de upgrade.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Je moet wel een PCI kaartje hebben. ISA werkt (geloof ik) niet.

Zoals ik hierboven zie zijn er meer mensen die een G200 als 2e kaart gebruiken. Dat is er echt heel goed voor.

* gcb als winamp plugins op m'n beamer via de G200.. da's lachen op feestjes.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
[topic=321546] kijk daar eens onderaan link MS supported video cards

voor de rest verklap ik niets meer.

1+1+1 = 1

Verwijderd

en het moet geen s3 zijn of sis want dat wil ook niet

Verwijderd

Topicstarter
het is een pci denk ik.. hoppa! met S3 chipset..dat zou dus niet werkten.. ? 2 MB onboard.. Andere kaart is APG Geforce 2 GTS PRO 64 MB DRR

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.