Toon posts:

Geluidskaart + Boxen bij windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey gasten,

Beter kan 1 van jullie mij helpen!! Geen geluid is niet egt roelerend :'(!
Het zit zo:
IK heb een nieuwe pc gekocht met windows ME, nou ok.. ALLES doet het het gaat goed.. Maar Toen kreeg ik XP en toen heb ik alles daarnaar ge-upgrade |:(! Nu doet me geluid het dus niet.. 'GEEN audioapparatuur' IK hoor ook geen systeemgeluiden enzo.. De boxen zelf doen het gewoon dus daar ligt het niet aan. BIj apparaatbeheer zegt ie dat alles 'correct werkt'! Voor de rest doet alles het gewoon goed! Wie O wie kan mij HELPEN.. ik word helemaal gek!! B-)
Gracias! Check y'all l8t3rz

Verwijderd

Misschien is het handig dat je voordat je je eerste post post eventjes de Faq doorleest, daar staat nl. in dat je geen groetz en hallo allemaal hoeft neer te zetten.

Maar geef eens wat specs, van jou verhaal worden we niet veel wijs denk ik.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 11:35
Op donderdag 06 december 2001 22:29 schreef LenL het volgende:
Misschien is het handig dat je voordat je je eerste post post eventjes de Faq doorleest
:X O-)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op donderdag 06 december 2001 21:08 schreef MethodMan3000 het volgende:
Ey gasten,

Beter kan 1 van jullie mij helpen!! Geen geluid is niet egt roelerend :'(!
Het zit zo:
IK heb een nieuwe pc gekocht met windows ME, nou ok.. ALLES doet het het gaat goed.. Maar Toen kreeg ik XP en toen heb ik alles daarnaar ge-upgrade |:(! Nu doet me geluid het dus niet.. 'GEEN audioapparatuur' IK hoor ook geen systeemgeluiden enzo.. De boxen zelf doen het gewoon dus daar ligt het niet aan. BIj apparaatbeheer zegt ie dat alles 'correct werkt'! Voor de rest doet alles het gewoon goed! Wie O wie kan mij HELPEN.. ik word helemaal gek!! B-)
Gracias! Check y'all l8t3rz
Kun je bij de multimediainstellingen ook de mixer vinden ? Zo ja moet je die even aanpassen.

/offtopic

LenL jij moet niet zeuren, help hem liever eerst, 3 minuten geleden vond ik nog een topic van jou met dezelfde groeten erop :7