Op maandag 10 december 2001 11:23 schreef Genoil het volgende:
De nieuwe Casio E-200 PocketPC heeft bijvoorbeeld weer WEL USB host (in de cradle of in een sleeveje). Maar ook dan heb je per (soort) apparaat weer een speciale driver nodig, net als voor elk USB apparaat aan je PC.
mmja, een speciale driver, das altijd kut natuurlijk, zeker voor een spycam 300 voice

mag blij zijn dat er drivers voor zijn geschreven om 'm op mn eigen pc aan te kunnen sluiten

Op dinsdag 11 december 2001 21:35 schreef JoKing het volgende:
Als je nou gewoon een Digitale camera hebt met Compact Flash geheugen. Die Flash kaart knal je in je iPAQ (Expansion Pack) en dan kun je gewoon je foto's bekijken en bewerken.
CF digicams zijn beetje duur he

en ik heb ook al geen exp.pack .... moet ik hoognodig gaan kopen denk ik, maar dan zit ik zelf meer te denken om maar gelijk een microdrive te kopen gelijk

en dat wordt dus sparen....
en op 't moment heb ik alleen maar die spyc@m 300 Voice, op zich heel tevreden mee, en dat viel binnen t budget dat ik op 't moment daarvoor had...
Op woensdag 12 december 2001 07:56 schreef bolke het volgende:
Er is wel een Ipaq cradle met ingeboude USB hub die dan wel andere USB devices aankan. Maar dan ben je weer niet mobiel.
dat lijkt me
cool!

en zo immobiel ben ik dan ook weer niet hoor, lijkt me... want stel ik ga op vakantie, neem digicam+ipaq mee, en iedere avond ff foto's overhalen in de hotelkamer

heftig
whoops... bijna vergeten

drivers...

hmmmmz dat wordt zelf proberen te programmeren.... maar is 't mogelijk ergens een soort van software development kit de downloaden of iets dergelijks, waarmee je software voor een ipaq kan schrijven?