Toon posts:

cpu cooler vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet ismand een site ofzo, waar teks en uitleg staat over hoe ik mijn cpu cooler kan vervangen.
dat ding zit ram vast bij mij!

het lukt mij iig niet om hem los te krijgen!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zit geen beweging in die 2 clipjes?

Verwijderd

zit er dan lijm tussen ofzo ?
dat is normaal toch vrij gemakkelijk

Verwijderd

Topicstarter
jewel, als ik op 1 van de 2 clipjes duw gaatie omloog maar verder gebeurd er nix als ik ermee schuif of eraan trek!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 20:57 schreef Sjorsl het volgende:
jewel, als ik op 1 van de 2 clipjes duw gaatie omloog maar verder gebeurd er nix als ik ermee schuif of eraan trek!
Mobo-boekje???

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Klipje van koeler naar beneden drukken met een schroevendraaier of dopsleutel, en dan terwijl je dat klipje naar beneden gedrukt houdt, duw je het klipje van de socket af. Klaar.
Beetje hard drukken is niet erg, het is geen suiker (te hard drukken daarentegen is wel erg).

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 20:58 schreef keeper het volgende:
Klipje van koeler naar beneden drukken met een schroevendraaier of dopsleutel, en dan terwijl je dat klipje naar beneden gedrukt houdt, duw je het klipje van de socket af. Klaar.
Beetje hard drukken is niet erg, het is geen suiker (te hard drukken daarentegen is wel erg).
En kijk uit met die SchoeveNdraaier! anders ken je namelijk ook posten in dat Hardware stukje met wie heeft dit gemolt enzow >:)

edit:

Typo

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 21:00 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

En kijk uit met die SchoeveNdraaier! anders ken je namelijk ook posten in dat Hardware stukje met wie heeft dit gemolt enzow >:)

edit:

Typo
Als je een goed mobo hebt, lopen er weinig of geen banen onder die clippies...

Verwijderd

dat clipje moet zowiezo los gaan, heeft niks met lijm te maken ofzow

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:00
Op donderdag 06 december 2001 21:01 schreef Osiris_NL het volgende:

[..]

Als je een goed mobo hebt, lopen er weinig of geen banen onder die clippies...
ja maar het kost je wel een jaar van je leven als je met je volle gewicht met een schroevendraaier van dat clipje afschiet op je mobo + dat je vrouw/vriendin/of weet ik veel wat je aan zit te staren en vraagt "is er iets? je ziet zo bleekjes"
Dus pak iets wat volledig om dat pinnetje heenkan, zodat je er niet af kan schieten!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op donderdag 06 december 2001 21:22 schreef ikmattie het volgende:

[..]

ja maar het kost je wel een jaar van je leven als je met je volle gewicht met een schroevendraaier van dat clipje afschiet op je mobo + dat je vrouw/vriendin/of weet ik veel wat je aan zit te staren en vraagt "is er iets? je ziet zo bleekjes"
Dus pak iets wat volledig om dat pinnetje heenkan, zodat je er niet af kan schieten!
Of gebruik dus een dopsleutel, dan kan je er niet afschieten.
En ik heb ook een spire-cooler, die heeft een soort 'holle' clip, waar de schroevendraaier in past. Kan je ook niet uitschieten.

Mocht je over deze twee dingen niet beschikken: leg een stukje karton om de socket heen

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:03

decramy

root@birdie:~#

Normaal is het ook helemaal niet moelijk nee.
}:O

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Topicstarter
met veel pijn en moeite is het gelukt!
boh die zat echt kut vast!!

Verwijderd

schroevendraaier tussen dat ijzere bevestiging ding schroevendraaier naar de buitenkant drukken, koeler los.
Pagina: 1