FS 2002 & Besturing

Pagina: 1
Acties:

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wil ook aan FS2002 beginnen, maar ik merk dat het besturen van een vliegtuig met het toetsenbord nogal vervelend is...

WAT is het beste apparaat / joystick / etc. om een vliegtuig in FS2k te besturen ?

(Links erbij graag :) )

Tnx in advance.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Tja ik gebruik een Thrustmaster FLCS + TQS maar het ligt eraan hoeveel geld je wilt uitgeven. Ik zou zeggen, elke joystick met een throttle zou moeten goed moeten werken met FS2002, reken op zo'n 100 piek.

Wil je een volledig programmeerbare HOTAS (onmisbaar voor combat flightsimulators zoals Falcon4, Flanker, CFS2, IL-2 etc etc) dan zit je al gauw een stuk hoger..zeker 250 piek voor een Saitek X45 setup en wil je een TM Cougar ofzo dan zit je ook aan de 700+ piek meen ik. (Mijn setup is de voorganger van de Cougar, en de FLCS was nieuw 375,00 en de TQS 325,00).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ik wil die nieuwe cougar maar kost wel veel pieken. Hoewel ik ook goeie dingen heb gelezen over die X45

tampert, kriminalpolizei

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Joystick wordt over het algemeen aanbevolen. Neem er in ieder geval een waarbij je de throttle goed kan bedienen. MS Sidewinder (al dan niet in combinatie met Force Feedback). http://www.microsoft.com/hardware