Toon posts:

IDE uitbreiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik een brander en een dvd speler wil aansluiten heb ik een nieuwe IDE poorten nodig, MAAR ik heb een 33 mhz PCI slot, er staat in een PDF documentje http://www.promise.com/marketing/datasheet/file/U100_TX2_DS.pdf provides 200MB/s bandwidth when used in a 66 mhz PCI Slot when used in a 33 mhz PCI Slot 133 MB/s' betekend dit dat ik dus gewoon 4 apparaten kan aansluiten (heeft 2 ide poorten) en dat dus de ene maar ATA33 is en de andere ATA100?? of heb ik dan een ATA133??

edit: de link was verkeerd 8-)

Verwijderd

ik heb een Promise TX2 (full ,niet de light)
en ik kan 4 ATA100 apparaten eraan hangen

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40
Je kunt hem gewoon gebruiken, die 66Mhz geeft alleen aan dat hijd us 66MHz sloten ondersteund :)

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Topicstarter
owh kewl gewoon 4 ata 100 hdd/cd/dvd 8-) aan de andere kant toch weer niet want die zin beweerd wel dat ie bij 33 mhz maar 133 mb/s kan vervoeren, is dat gewoon dat de ene dan vertraging heeft ofzo?? dat ie bijv: je hdd heeft wat nodig op ide 4 en je cd rom gaat laden, dat de cd rom en hdd gewoon kunnen laden want ata 100 + ata 33 = ata 133 toch :? dat ze dat bedoelen dan :D

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve