Ik mod namelijk niet zo veel, max 10 punten per dag. Ik zag dat sommige te kort hadden, dus...
Is dit mogelijk, zo ja hoe?
Is dit mogelijk, zo ja hoe?
Ik ben toch malle pietje niet!
Dat is ongeveer een systeem zoals het vroeger was (pre-huidig systeem), maar daar is het huidige systeem voor in de plaats gekomen.Op donderdag 06 december 2001 21:09 schreef The Legend het volgende:
Kun je niet mensen die actief modden aanstellen als vaste moddereters en ze laten werken zonder punten
Of gebeurt dat al?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Vorige systeem niet O.K. -> Huidige systeem -> Niet geheel okeej -> PM intro (stukje trug richting oude systeem) -> finetuning vice versa en versa vice.....................-----------> convergentie richting wel keej modsysteem.Op donderdag 06 december 2001 23:07 schreef Renegade het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een systeem zoals het vroeger was (pre-huidig systeem), maar daar is het huidige systeem voor in de plaats gekomen.
hopelijk....Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Vorige systeem niet O.K. -> Huidige systeem -> Niet geheel okeej -> PM intro (stukje trug richting oude systeem) -> finetuning vice versa en versa vice.....................-----------> convergentie richting wel keej modsysteem.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Nah, ik hoef ze niet hoorThanks TgF, je beoordeling is doorgevoerd, Je hebt nog 330 moderator punten in je broekzak liggen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq