mod punten weggeven aan "echte" modders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Ik mod namelijk niet zo veel, max 10 punten per dag. Ik zag dat sommige te kort hadden, dus...
Is dit mogelijk, zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Kun je niet mensen die actief modden aanstellen als vaste moddereters en ze laten werken zonder punten :?

Of gebeurt dat al? :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 06 december 2001 21:09 schreef The Legend het volgende:
Kun je niet mensen die actief modden aanstellen als vaste moddereters en ze laten werken zonder punten :?

Of gebeurt dat al? :)
Dat is ongeveer een systeem zoals het vroeger was (pre-huidig systeem), maar daar is het huidige systeem voor in de plaats gekomen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 06 december 2001 23:07 schreef Renegade het volgende:

[..]

Dat is ongeveer een systeem zoals het vroeger was (pre-huidig systeem), maar daar is het huidige systeem voor in de plaats gekomen.
Vorige systeem niet O.K. -> Huidige systeem -> Niet geheel okeej -> PM intro (stukje trug richting oude systeem) -> finetuning vice versa en versa vice.....................-----------> convergentie richting wel keej modsysteem.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Vorige systeem niet O.K. -> Huidige systeem -> Niet geheel okeej -> PM intro (stukje trug richting oude systeem) -> finetuning vice versa en versa vice.....................-----------> convergentie richting wel keej modsysteem.

;)
hopelijk....

PM == pleister op een wond die net iets meer behoeft dan een pleister, maar zolang niemand iets beters heeft of kan bedenken. Iig is het wel een stap in de goede richting. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks TgF, je beoordeling is doorgevoerd, Je hebt nog 330 moderator punten in je broekzak liggen
Nah, ik hoef ze niet hoor >:)
Pagina: 1