Toon posts:

Hellup, Spelletje geinstalleerd en internet doet h

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Nu hebben wij thuis 2 pc's ( pa en ik ) met een netwerkverbinding. Om te zorgen dat ik kan internetten hebben wij een progje Winroute genaamd geinstalleerd. Ik kan gewoon internetten.
Nu kom ik net thuis met een spelletje bij Free record shop gekocht ( return to castle wolfenstein) en heb het geinstalleerd. Nu wil ik de multiplayer starten en heel het internet op mijn pc ( join) doet 't gewoonweg niet meer. Ik ben dus helemaal offline. Zal dit aan het spel liggen ?

greetz arisjuh

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 06 december 2001 20:16 schreef arisjuh het volgende:
Hallo allemaal

Nu hebben wij thuis 2 pc's ( pa en ik ) met een netwerkverbinding. Om te zorgen dat ik kan internetten hebben wij een progje Winroute genaamd geinstalleerd. Ik kan gewoon internetten.
Nu kom ik net thuis met een spelletje bij Free record shop gekocht ( return to castle wolfenstein) en heb het geinstalleerd. Nu wil ik de multiplayer starten en heel het internet op mijn pc ( join) doet 't gewoonweg niet meer. Ik ben dus helemaal offline. Zal dit aan het spel liggen ?

greetz arisjuh
Werken andere spellen wel?

En check [topic=309815/1/25] ff ivm greetz enz

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
nee, niks werkt
maar ik kan wel gewoon internetten.

• Marv
Op donderdag 06 december 2001 20:17 schreef arisjuh het volgende:
nee, niks werkt
maar ik kan wel gewoon internetten.
Je kunt wel internetten maar de spellen werken niet...

Gebruik de search hier op got eens en zoek op "Port Forwarding" ( http://gathering.tweakers.net/forum/find )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
de search werkt nu niet :R

• Marv
Op donderdag 06 december 2001 20:24 schreef arisjuh het volgende:
de search werkt nu niet :R
:?

Bij mij wel...

Pagina: 1