Ik heb zowel de emulator als een glidewrapper die perfect werkt met mijn GF2 GTS alleen ik snap werkelijk kont noch drol van de orginele post.
Ik wil best helpen maar leer in Godsnaam eerst eens hoe je in normaal Nederlands een post schrijft want ik weet werkelijk niet wat nou het probleem is of wat het doel is van dit topic.
Nou ja, ik zal er niet minder om slapen .. maar wellicht had ik de topicstarter kunnen helpen
BTW: Wat er in de FAQ staat is
FOUT.
Emulatoren zijn niet illegaal en ROMS zijn ook niet per definitie illegaal.
Okay VEEL ROMS zijn illegaal maar niet alleen. Zo heeft de Back To The Roots Amiga site alleen ROMS waar ze TOESTEMMING voor hebben. Inderdaad, je leest het goed.. op Back To The Roots staan alleen ROMS waar de mensen van BTTR *schriftelijk* toestemming hebben van de Copyright houdende software maatschappij of programmeur om de ROMS gratis ter download aan te bieden.
Okay dit is een zeldzaam concept en dit vind je eigenlijk alleen voor Amiga en C64 ROMS (volgens mij heeft de Lemom C64 site ook een dergelijke regeling).
Alle SNES, Sega Megadrive/Genesis, N64 etc etc ROMS zijn en blijven illegaal. Maar om te zeggen dat ALLE ROMS Illegaal zijn.. nee.
Overigens Emulators die geen gebruik maken van de imbedded software of BIOS van de ge-emuleerde computer/console zijn ook niet illegaal.
Sommige emulators maken wel gebruik van een gedumpte BIOS en het verspreiden van die BIOS is WEL illegaal want ook dat is copyrighted software.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)