Toon posts:

n64 draaiend ?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he hoi
ik wil graag een n64 emulator !! ehb dus de utrl hle
en de nemu !
met 2 glide wrappers
maar dis dus mijn systeem
celeron 500 mhz
nvidia geforce 2mx/mx 32
128 mb ram

draai zo rom bij mij
ps: en ja ik heb orginele
en zal ze binnen 24 uur weer delete

Verwijderd

Dit mag niet, zie faq..

Verwijderd

SLOTJE!! BAN!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-02 18:14
Die ban lijkt me een beetje overdreven WouteRF

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
hoezo mag dit niet ?
ik vraag toch niet waar ik de roms kan downen
en roms zijn op zich niet illegaal !
altans als je het orgineel niet hebt !
en ik vraag gewoon
of die kunnen draaien op mijn systeem dus ik wil graag gewoon ja of nee horen !
als het kan
er aal roms is niks illegaals

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ja?

Wat een apparte opmaak heb je btw.
Het ondersteunen van mogelijk minder legale praktijken wordt hier niet gewaardeerd, een disclaimer doet hier dan ook weinig goed.

• The Will
Idd er staat duidelijk in de FAQ dat de modjes het liever niet hebben dat je het over Emu's/Roms hebt.

There is no magic.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hij heeft de orginele en hij wil hem deleten binnen 24 uur.

dan is het LEGAAL.

dus niet gelijk schreeuwen voor een BAN of een hangslot, die hang je maar om je eigen nek! :D :+

🌞🍃

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 15:33

trixx

-CTU- SuiZide

Ik ben wel ff benieuwd. Waarom zoveel moeite doen als je de N64 al hebt. Aangezien het altijd minder mooi is op de pc met zo'n gare bak.

Ik geloof dus niet echt in het "ik heb de originelen" verhaal.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Verwijderd

Topicstarter
dank ej wel
maar zouden jullie denken dat het draait ?

• The Will
Als het nou in de FAQ staat hoef je er tog niet per se tegen in te gaan |:(
Uit de FAQ:
• Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet op. Roms en emulatoren zijn ook illegaal. Dus dat hebben we liever ook niet. Roms zijn net zo goed broodroof als het kopieren van games.

There is no magic.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb zowel de emulator als een glidewrapper die perfect werkt met mijn GF2 GTS alleen ik snap werkelijk kont noch drol van de orginele post. :? :? :?

Ik wil best helpen maar leer in Godsnaam eerst eens hoe je in normaal Nederlands een post schrijft want ik weet werkelijk niet wat nou het probleem is of wat het doel is van dit topic. :?

Nou ja, ik zal er niet minder om slapen .. maar wellicht had ik de topicstarter kunnen helpen :Z

BTW: Wat er in de FAQ staat is FOUT.
Emulatoren zijn niet illegaal en ROMS zijn ook niet per definitie illegaal.

Okay VEEL ROMS zijn illegaal maar niet alleen. Zo heeft de Back To The Roots Amiga site alleen ROMS waar ze TOESTEMMING voor hebben. Inderdaad, je leest het goed.. op Back To The Roots staan alleen ROMS waar de mensen van BTTR *schriftelijk* toestemming hebben van de Copyright houdende software maatschappij of programmeur om de ROMS gratis ter download aan te bieden.

Okay dit is een zeldzaam concept en dit vind je eigenlijk alleen voor Amiga en C64 ROMS (volgens mij heeft de Lemom C64 site ook een dergelijke regeling).

Alle SNES, Sega Megadrive/Genesis, N64 etc etc ROMS zijn en blijven illegaal. Maar om te zeggen dat ALLE ROMS Illegaal zijn.. nee.

Overigens Emulators die geen gebruik maken van de imbedded software of BIOS van de ge-emuleerde computer/console zijn ook niet illegaal.

Sommige emulators maken wel gebruik van een gedumpte BIOS en het verspreiden van die BIOS is WEL illegaal want ook dat is copyrighted software.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Roms zijn illegaal, die 24 uur regel is bullshit die de makers hebben bedacht zodat de mensen dachten dat het legaal was (en veel mensen geloven het).

N64 games speel je op een N64 en niet op een PC.

Daarnaast vraag ik mij af wat je hier niet begrijpt uit dit stukje:
Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet op. Roms en emulatoren zijn ook illegaal. Dus dat hebben we liever ook niet. Roms zijn net zo goed broodroof als het kopieren van games.
:?

Verwijderd

Topicstarter
he als iemand me wil helpem
msn:
Xzibit_roy@hotmail.com[nospam]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-02 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat is nou het probleem? In de FAQ staat dat ik het 'liever niet heb'. Dus nee dit mag niet. Simpel.

OH en Tazzman, ok. BIJNA alle ROMS zijn illegaal ok? :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.