Toon posts:

radeon 8500 en red faction

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand de instellingen voor red faction met een radeon lijkt wel of hij steeds stukjes beeld moet inladen voor hij verder gaat met mijn vorige ati rage fury 32 mb geen last van/

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
ik snap niet goed wat je bedoeld.. bedoel je dat het beeld schokt ofzo?

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Topicstarter
nee schokt niet maar als je het spel speeltdan loop je gewoon door het veld dan opeens stopt het mannetje omdaarna weer vrolijk verder telopen dat doet hij iedere keer en loop je daarna het zelfde stuk opnieuw loopt hij als een speer er door heen dus het lijkt wel of hij iedere keer stukjes beeld op moet slaan in het geheugen om het daarna prima te doen ,et max payne en andere spelen gaat hij als een kanon met alle opties op full power heb wel trouwens de nieuwste drivers van ati de 7206 versie
en niets is oc

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Heb je toevallig de laatste patch voor red faction gedownload? Ik had problems met max payne en die verhielp ik door de V1.02 patch erover heen te draaien.

Het kan moeilijk aan je videokaart liggen als andere games (sommige zelfs 'zwaarder' dan red faction; zoals max payne) wél gewoon erg goed werken.

probeer ook es te klooien met de 'aperture size' in je bios. Dit kan -heb ik zelf ondervonden- voor veel vage dingen zorgen (zowel positief als negatief).

suc6.

" Play the violent strings of my symphony "

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
had ik ook toen mijn V8200 overgeclockt was...Problemen in RF... Heb gewoon de 'normale' snelheid draaien, werkt prima nu (zelfs geen update gedaan nog...) Ook al draait ie goed met andere spellen met de hogere clock

Verwijderd

Topicstarter
patch heb ik al draaien en agp agp perturesize
kan ik niet vinden in mijn bios een asus a7v266e
Pagina: 1