Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hoe kom ik verder met Ghost Recon ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit in Ghost Recon in het 2e veld, het veld met de eerste keer nightvision aan dus, en ik kom niet verder. Je moet het vliegtuig opblazen, dus laat je de demolition dude een lading leggen onder het vliegtuig. Maar hoe laat je die lading exploderen? Ik heb werkelijk van alles geprobeerd, maar kom er niet uit. In de tutorial missions krijg je ook een dergelijk iets te doen maar daarin leg je de lading zelf en heb je ook zelf de ontsteking in je handen...

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik heb hetm niet maar kijk anders ff hier

www.gamefaqs.com

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
tnx... ik zal even kijken.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-10 19:56
Je moet gewoon die lading op dat vliegtuig "plakken" en dan naar het einde gaan. Dan zie nog een filmpje waarin het vliegtuig de lucht in gaat.
Mission completed!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
ahaaaa.... tnx... ik dacht dat ik dat vliegtuig zelf nog de lucht in moest laten vliegen door het ook te ontsteken... ik vroeg me al af hoe dat moest... kon het niet vinden in ieder geval ;)

Verwijderd

sim-pel

Verwijderd

ik heb daar ook zo'n tijd mee zitten rommelen... ik maar zooi op dat vliegtuig plakken en alle knoppen geprobeerd om het te laten ontploffen

uiteindelijk geef je het op en ga je naar het einde
en dan *boem*

blijft wel een vet spel zeg! nightvision rules, net als die granaten die je kan lanceren met je gun :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 10:39 schreef Eddo het volgende:
ik heb daar ook zo'n tijd mee zitten rommelen... ik maar zooi op dat vliegtuig plakken en alle knoppen geprobeerd om het te laten ontploffen

uiteindelijk geef je het op en ga je naar het einde
en dan *boem*

blijft wel een vet spel zeg! nightvision rules, net als die granaten die je kan lanceren met je gun :)
Yep, dit is een heel erg goed spel. Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar wat Deadly Dozen brengen zal. De demo is heel veelbelovend :-)

Weet je trouwens of en hoe je in Ghost Recon van 1st person view naar 3rd person view kan gaan?

Verwijderd

Kan dat dan?

Verwijderd

Topicstarter
daarom had ik OF en hoe gezegd...kweenie of dat kan ;) vandaar

Verwijderd

Heb die level in 1x uitgespeeld..?

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Enige level die ik lastig vond was eigenlijk die waarin je 2 tanks moest vernietigen en er voor zorgen dat het NAVO-hq heel bleef.

Daar werd mijn mannetje met MI-36 steeds door de 2e tank neergeknald.
Maar na paar keer proberen lukte het uiteraard wel...

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 15:02 schreef asmoday het volgende:
Enige level die ik lastig vond was eigenlijk die waarin je 2 tanks moest vernietigen en er voor zorgen dat het NAVO-hq heel bleef.

Daar werd mijn mannetje met MI-36 steeds door de 2e tank neergeknald.
Maar na paar keer proberen lukte het uiteraard wel...
Ja... daar ben ik nu dus ook... maar krijg ook dat mannetje met anti tank raket niet zo ver om die tanks te beschieten.... hoe doe je dat?

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Deadly Dozen waagt zich eraan een nog sprekender gelijkenis te proberen te vormen van een hoop stront dat Pim Fortuyn. Niet leuk dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 16:35 schreef wzzrd het volgende:
Deadly Dozen waagt zich eraan een nog sprekender gelijkenis te proberen te vormen van een hoop stront dat Pim Fortuyn. Niet leuk dus.
que?

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op vrijdag 07 december 2001 16:17 schreef LinuxAap het volgende:
Ja... daar ben ik nu dus ook... maar krijg ook dat mannetje met anti tank raket niet zo ver om die tanks te beschieten.... hoe doe je dat?
Ik had de antitank dude de eerste man van Beta team gemaakt en liet die zich verschuilen achter een stuk rots aan de linkerkant van de 'canyon'. Als de tanks er aan komen leunde ik dan om het hoekje en toen de tank in zicht kwam ... BOEM. Werkte perfect.

Irritanter is dat er een hele hoop mannetjes meelopen met die tanks en die willen nog wel eens via dat paadje naar boven lopen en je van boven beschieten.... daar heb je dus Alpha team met wat support guns voor :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• wzzrd
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

En je moet volledig stilstaan voor je kan raketwerpen he!

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 16:35 schreef wzzrd het volgende:
:Z :Z :Z :Z

Verwijderd

Ik heb die 3e opdracht nog niet kunnen afsluiten.Ik heb de tanks opgeblazen,de 2 teams uitgeschakeld en de NAVO HQ is ook nog heel en dan weet ik niet hoe ik verder moet???

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-10 19:56
Op vrijdag 07 december 2001 13:54 schreef LinuxAap het volgende:
Weet je trouwens of en hoe je in Ghost Recon van 1st person view naar 3rd person view kan gaan?
Dat kan alleen als je zelf niet speelt, als je dus in de "view" mode zit en ook je eigen team opdrachten geeft. (8>

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:45
met een van de F.. tietsen kan je btw naar 3rd person gaan weet alleen niet meer welke :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op dinsdag 11 december 2001 10:22 schreef Crimo het volgende:
Ik heb die 3e opdracht nog niet kunnen afsluiten.Ik heb de tanks opgeblazen,de 2 teams uitgeschakeld en de NAVO HQ is ook nog heel en dan weet ik niet hoe ik verder moet???
ALLE vijanden uitschakelen op beide plateaus. Ff wat search & destroy doen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1