Systeem hapert

Pagina: 1
Acties:

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 11:13

lometje

Multimediant

Topicstarter
Mijn systeem hapert (te)veel, als ik een mp3 open in winamp krijg ik een seconde goed geluid, en dan 2 seconden een zwaar vertraagt en metaal achtig geluid, dan weer gewoon. En dan soms schiet hij nog weleens even terug in zo'n vertraging. Mijn muis hapert dan ook.

Heeft iemand dit probleem, en/of een oplossing?! ;( ??

Verwijderd

Via 4in1 drivers geinstalleerd?
/me vind het wel makkelijk dat Intel chipsets geen extra drivers nodig hebben in windows

• lometje

lometje

Multimediant

Topicstarter
Ja, maar niet de busmaster, (4.26)

Moet ik die wel installeren voor dit probleem?

Verwijderd

We hebben toch al 4in1 V4.35 waar busmaster al inzit? Ik install nooit de busmaster drivers naast de 4in1, via zegt ook dat je de bus master op eigen risico moet installeren...
Ik denk dus niet dat die busmaster drivers veel effect kunnen hebben op je systeem performance.

Verwijderd

die busmasters zitten idd in 4.35. Probeer gewoon eens een nieuwe install van windoos, dat wil meestal heel goed helpen ;) /me spreekt uit ervaring ...

Verwijderd

Als het probleem hier niet in zit zou ik het zo 1 2 3 even niet weten.
Zoiets kan 1000 redenen hebben, even de search gebruiken dan vind je genoeg topics over trage en haperende systemen.

• lometje

lometje

Multimediant

Topicstarter
Dit is een nieuwe installatie, maar het komt telkens terug. Eerst dacht ik dat het aan de geluidskaart lag, toen heb ik ipv. de SBPCI128 de terratec 512i gekocht. Maar dat bleek niet de oplossing te zijn.

Verwijderd

is hij al meteen zonder iets te installeren behalve windows traag? Of komt het pas als je alle drivers enzo erop gezet hebt? (misschien virusscanner ofzo ?:))

• lometje

lometje

Multimediant

Topicstarter
In het begin al. Het meeste last ervan heb ik als ik mijn netwerkkaart heftig laat pompen. ;)

Verwijderd

misschien eens een nieuwe install met alleen videokaart erin.. Dan steeds 1 kaart erin, dan zie je of daar misschien een schuldige is aan te wijzen :)

• lometje

lometje

Multimediant

Topicstarter
Probleem nog niet gevonden.... :'(
Pagina: 1