Hoe kom achter retired mailadressen?

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Ik zit met een probleempje. Ik wil voor ons team subteams oprichten en dus naast de memberslist (hosts) wil ik subteams (e-mail) overzichten creeëren binnen ons team.

Zo is er nu naast een Division Eindhoven ook een Division Breda maar ik wil er meer aanmaken. Zo zijn er een aantal members uit Helmond bv en zo kan je dus zien waar vandaan het meeste geflushed wordt. Hierdoor wordt er ook weer een extra strijd geleverd waardoor het nog beter gaat met het team hopelijk.

Hiervoor zijn dus de retired mailadressen nodig waarover ik niet beschik. Ik weet er zeker 3 maar dat is nog niet de helft. Een overzicht van alle adressen zou alles goed maken. Dit is nergens terug te vinden bij D.net zelf of ik zoek verkeerd. Ivo (Leto) heb ik al (2x) gemaild maar heb nog niets terug gekregen.

Wie weet hoe ik hier wel aan kan komen?

• Witlof
Topic moet trouwens iets in de trend zijn van:
Hoe achter retired mailadressen komen?

Wilde iets anders zetten maar wist niet hoe je retirede/retirde schreef :D

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Volgens mij is de enige manier...vriendelijk aan d.net vragen

maarjah, naar een antwoord kun je tegenwoordig wel fluiten..

Volgens mij houdt de crew zich daar helemaal niet meer mee bezig, en zijn ze volledig gericht op UD :(

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

als je een nieuw adres retired krijg je de lijst te zien.... als je tenminste nog iets te retiren hebt...

Join TeamBVD!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 06 december 2001 20:27 schreef Rico-Burn het volgende:

Volgens mij houdt de crew zich daar helemaal niet meer mee bezig, en zijn ze volledig gericht op UD :(
Vanmiddag nog binnen een uur antwoord gekregen van Ivo op een d.net vraag ...

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Witlof
Op donderdag 06 december 2001 21:22 schreef NightBird het volgende:

[..]

Vanmiddag nog binnen een uur antwoord gekregen van Ivo op een d.net vraag ...
Echt waar? Dus als je geen antwoord krijgt betekend dat er geen antwoord is? Van mij mag dat wel even via de mail gecommuniceerd worden of vraag ik dan te veel?

• Witlof
Op donderdag 06 december 2001 20:58 schreef blimmel het volgende:
als je een nieuw adres retired krijg je de lijst te zien.... als je tenminste nog iets te retiren hebt...
Ik heb nog wel een kleine ruimte om wat te retiren geloof ik maar om nou die retirements daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten en ik denk dat ze dat bij D.net toch wel ergens kunnen opzoeken?

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 20:27 schreef Rico-Burn het volgende:

Ow :?

Kreeg gisteren nog een mailtje van Ivo, binnen een dag nadat ik zelf een mailtje had gestuurd, het mailtje was vriendelijk en uitgebreid.

• Witlof
Op vrijdag 07 december 2001 07:47 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Ow :?

Kreeg gisteren nog een mailtje van Ivo, binnen een dag nadat ik zelf een mailtje had gestuurd, het mailtje was vriendelijk en uitgebreid.
Dus ik doe het niet goed? Niet vriendelijk en uitgebreid? Ik heb zelfs er nog in gezet dat als het echt niet mogelijk was dat ik dat ook graag zou willen weten. Helaas heb ik nog steeds niets gehoord. De eerste mail is toch al een aantal weken geleden verstuurt.

Misschien moet ik dan nog maar een cursus bij je nemen hoe te communiceren met de D.net crew om mijn vragen te laten beantwoorden. Wil je me helpen? :)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op vrijdag 07 december 2001 07:55 schreef Witlof het volgende:
Misschien moet ik dan nog maar een cursus bij je nemen hoe te communiceren met de D.net crew om mijn vragen te laten beantwoorden. Wil je me helpen? :)
Of even op irc binnen wippen. Daar schijnen die jongens ook nog wel eens wat tijd door te brengen :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Witlof
Op vrijdag 07 december 2001 11:31 schreef Mobster het volgende:

[..]

Of even op irc binnen wippen. Daar schijnen die jongens ook nog wel eens wat tijd door te brengen :P
Toen ik daar laatst binnen kwam waren ze net bezig over een of andere veiling wat het niet echt duidelijk maakte. Er kwamen daar 5 regels per seconden binnen of zo en dat hou ik niet bij :)
Pagina: 1