FS 2002 Pro versie inhoud

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik heb alleen FS4 gespeeld, ben toen overgestapt naar combat sims, dus ik weet niet zo veel van FS serie, dus als ik stomme vragen stel, niet flamen.

Ik denk er dus over om FS2002 te kopen (moet ik over nadenken voor 200 piek ja), maar ik vroeg mij even af wat de Pro versie extra biedt. Ik zie wel een paar extra vliegtuigen, maar hoe zit het bv met scenery? 2000 Pro had daar ook extra van. Ik zou bv wel graag het Washington state (Seattle) scenery hebben (heb ik nl. gewoond), dat in 2000 Pro zat.

Een algemenere vraag: Hoeveel (kwalitatief hoog, dus geen zaterdagmiddag zooi) spul is er te downloaden van het net voor dit spel? Ik denk dan aan vliegtuigen vooral, maar ook scenery. Heb geen zin om nog eens honderden guldens aan supergedetailleerde 737 paketten uit te geven.

Tenslotte: Bij de oude versies was het dacht ik zo dat er alleen gedetailleerd scenery van bepaalde gebieden in zat. Je kon dan wel Schiphol kiezen om van te vliegen, maar dan startte je in een egaal grijs vlak middenin een egaal groen vlak. Dus: Ziet de hele wereld, waar je ook begint, en beetje leuk uit? Of moet ik hier ook weer apart scenery voor kopen/downloaden?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 06 december 2001 18:35 schreef s_roubos het volgende:
Ik heb alleen FS4 gespeeld, ben toen overgestapt naar combat sims, dus ik weet niet zo veel van FS serie, dus als ik stomme vragen stel, niet flamen.

Ik denk er dus over om FS2002 te kopen (moet ik over nadenken voor 200 piek ja), maar ik vroeg mij even af wat de Pro versie extra biedt. Ik zie wel een paar extra vliegtuigen, maar hoe zit het bv met scenery? 2000 Pro had daar ook extra van. Ik zou bv wel graag het Washington state (Seattle) scenery hebben (heb ik nl. gewoond), dat in 2000 Pro zat.
FS2002 Standaard heeft dezelfde scenery als Pro. Het enige dat Pro extra heeft zijn wat extra vliegtuigen en GMax, een soort 3DMax waarmee je vliegtuigen en scenery objects kunt ontwerpen.
Een algemenere vraag: Hoeveel (kwalitatief hoog, dus geen zaterdagmiddag zooi) spul is er te downloaden van het net voor dit spel? Ik denk dan aan vliegtuigen vooral, maar ook scenery. Heb geen zin om nog eens honderden guldens aan supergedetailleerde 737 paketten uit te geven.
Aan vliegtuigen is best veel kwalitatief goede freeware te vinden. Helaas geldt dat niet voor panels. Voor écht realistische, mooie panels zul je toch add-ons moeten kopen (Dreamfleet 2000, PIC, PSS). Die brengen vliegtuigen en panels uit die echt "As real as it gets" zijn.
Tenslotte: Bij de oude versies was het dacht ik zo dat er alleen gedetailleerd scenery van bepaalde gebieden in zat. Je kon dan wel Schiphol kiezen om van te vliegen, maar dan startte je in een egaal grijs vlak middenin een egaal groen vlak. Dus: Ziet de hele wereld, waar je ook begint, en beetje leuk uit? Of moet ik hier ook weer apart scenery voor kopen/downloaden?
Opzich zit de hele wereld erin. Dus alle vliegvelden zijn aanwezig. Ook de meeste wegen, meren, rivieren kun je wel terugvinden. Helaas is niet alles supergedetailleerd, daarvoor kun je dan inderdaad aparte scenery's kopen of downloaden. Gelukkig zijn er behoorlijk veel goede freeware scenery's (bijv. www.nl-2000.com, scenery van Nederland!)

Het enige probleem is nu nog dat de meeste vliegtuigen, panels en scenery voor FS2000 ontworpen zijn en dus niet altijd even goed werken onder FS2002, maar over een tijdje is dat probleem wel weer opgelost door nieuwe versies/patches.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Welke scenery's zitten standaard bij de gewone versie? Want dan skip ik de Pro versie wel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 06 december 2001 20:18 schreef s_roubos het volgende:
Welke scenery's zitten standaard bij de gewone versie? Want dan skip ik de Pro versie wel.
Qua scenery's is er (naar ik weet) geen verschil tussen Standaard en Pro!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.