Toon posts:

Solaris certificatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort beginnen met mijn 'unix' traject.
Begin met:
-Unix Fundamentals
- Solaris Administration 1 & 2

Iemand ervaring mee ? Waar moet je op letten ? Ik heb namelijk nog nooit een examen van Solaris gedaan.

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Waar doe je die eigenlijk? Sun zelf?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn werkgever geeft zelf Unix cursussen (aan eigen personeel). Dit is kostenbesparend. Het cursusmateriaal is afgeleid van die van Sun. Misschien dat iemand tips heeft. M$ heeft zijn eigen 'sneaky' examens en wie weet Sun ook.

• Raging_6
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06-2023

Raging_6

Mainframe voor thuis?? Hmmm...

Ik heb admin I & II gedaan bij sun in Amersfoort. De examens
worden afgenomen bij sylvan (b.v. in utrecht). Het probleem is dat sylvan een onderwijs instelling is. zij maken ook de examens. Als je het wil halen zul je dus alles wat in het boek behandelt wordt moeten kennen (en verwacht kinderachtige vragen)

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

• Raging_6
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06-2023

Raging_6

Mainframe voor thuis?? Hmmm...

Als je echt unix wil gaan doen moet je naar AT computing in nijmegen. Die geven system_5 unix curssusen. (de echte basis)

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

Verwijderd

Hmm, AT Computing, die heb ik wel eens vaker gehoord, is dat nou echt zo goed ??? ;)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 19:29 schreef Rosink het volgende:
Hmm, AT Computing, die heb ik wel eens vaker gehoord, is dat nou echt zo goed ??? ;)
Geen idee, ik heb wel gezien dat er hele vreemde mensen werken ;)

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
*kuch*

* jeroen|IA werpt fronsende blik op strlen ;)

Uhm... jah! AT Computing, daar moet je zijn :) Alleen doen ze (nog) niet aan certificering.
Pagina: 1