Toon posts:

veel problemen met webcam pro 3000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de HCC een logitech webcam pro 3000 gekocht.
Maar ik heb er super veel problemen mee. De software loopt vaak vast(ik draai win xp). En het beeld is heel erg over belicht. Meestal na een paar minuten wordt het beeld helemaal donker. Dit blijft zo, tot ik het webcam programma opnieuw heb opgestart(dit is met alle webcam software).
De microfoon werkt ook niet.

Heeft iemand dit zelfde probleem, of is mijn cam gaar? of ligt het aan win xp ofzo?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het zou kunnen dat de cam gaar is. Die van mij werkt wel goed, maar heb nog geen XP om het te proberen. Maar die software is idd niet erg geweldig.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 19:43 schreef terw_dan het volgende:
Het zou kunnen dat de cam gaar is. Die van mij werkt wel goed, maar heb nog geen XP om het te proberen. Maar die software is idd niet erg geweldig.
welke software gebruik jij dan?

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Op donderdag 06 december 2001 18:25 schreef DarKHunteR het volgende:
Ik heb op de HCC een logitech webcam pro 3000 gekocht.
Maar ik heb er super veel problemen mee. De software loopt vaak vast(ik draai win xp). En het beeld is heel erg over belicht. Meestal na een paar minuten wordt het beeld helemaal donker. Dit blijft zo, tot ik het webcam programma opnieuw heb opgestart(dit is met alle webcam software).
De microfoon werkt ook niet.

Heeft iemand dit zelfde probleem, of is mijn cam gaar? of ligt het aan win xp ofzo?
Toevallig voor 100 piek bij een of ander leip tentje in een doorzichtig tasje gekocht??? Zo ja, dan ben je genaaid en is je cam ruk. Het enige wat de dan kan proberen is contact opnemen met logitech...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]