Ik wil het geluid van mijn IBM harddisk (DTLA-307045) terugbrengen door de drive in silent mode te zetten. Om dit te kunnen doen moet ik volgens IBM Disk Manager 2000 een bootable floppy maken. Ik heb echter geen floppy drive meer in m'n PC zitten. Kan ik de bestanden niet op cdrom zetten oid?
Gebruik bijv. een Win98 CD om te booten
Ik was ook een tijdje floppyloos, maar is toch verdomde handig voor bijv. Flashen, Ghost, DFT, Fdisk, PQMagic etc.
:!
Eigenlijk wel een idee! CD-RW bootable disk maken waarmee je een bootmenu krijgt, en daarmee kun je dan kiezen uit de bovenstaande utils.
Verder staat er andere handige meuk op, oa. ghost-file en dos-utils
Iemand ideeen wat te gebruiken voor de CD-ROM boot?
Ik was ook een tijdje floppyloos, maar is toch verdomde handig voor bijv. Flashen, Ghost, DFT, Fdisk, PQMagic etc.
:!
Eigenlijk wel een idee! CD-RW bootable disk maken waarmee je een bootmenu krijgt, en daarmee kun je dan kiezen uit de bovenstaande utils.
Verder staat er andere handige meuk op, oa. ghost-file en dos-utils
Iemand ideeen wat te gebruiken voor de CD-ROM boot?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Dat is het probleem ook niet. IBM Disk Manager maakt in Windows een bootable floppy aan, ik heb nog nergens de keuze gezien om een bootable cd te maken. Zonder die bootable cdrom ben ik nog nergens.
Verwijderd
Helaas toendertijd exact hetzelfde probleem gehad, er moet ook nog erges een topicje van mij over rondzwerven op GoT
Geen andere oplossing voor gevonden dan toch maar weer kast openschroeven, floppy drive onder het stof vandaan halen en maar weer aansluiten... zwaar irritant dat je een floppydrive moet hebben. Je kunt tegenwoordig onder windows al je bios flashen, maar ff simpel AM van je hd aanzetten moet weer heel moeilijk