Ja ik heb deze combinatie netzoals vele andere, in combinatie met de DT3500 is het digitaal is dus ook een goede combinatie!(alleen wel wat duurder)maar in iedergeval ik vind het perfect geluid
P.s Als ik jou was zo ik je topic niet zo noemen want daar bestaan er al 100 rden van en dan krijg je er zo een slotje op!>:)
maar ff iets anders ik heb deze combinatie nu op XP heb de goede drivers gedownload, drivers voor Xp + surmixer en audio HQ van:
http://www.europe.creative.com/download/download.asp?path=&type=driver&id=321&prod=&lang=
en nou doet ie het perfect onder XP (deed ie eerst ook al met standaard drivers, maar toch) ALLEEN nou wil ik weer in surroundmixer--> PRESENT--> WATCH MOVIE aanzetten zodat mijn centerspeaker het doet, maar er staat nou helemaal nix meer in het lijstje van presents! eerst stonden er onder win'98 met surroundmixer van cd'tje een hele lijst met opties, maar die surroundmixer van cd kan ik niet meer installeren want anders gaat XP weer flippen!(omdat je dan ook de drivers van cdtje moet instaleren en die zijn niet goed voor XP):'(
Dus weet iemand waar ik die Present "watch movie" kan downloaden of kan vinden!! want ik wil weeer films kijken met 5 boxen!:P
En gooi er svp geen slot op want dit probleem kan ik nog nergens vinden!|:( verander de titel ofzo!