Vandaag heb ik het volgende mailtje gekregen:
Onderwerp: Openstaande factuur
Onderwerp: Openstaande factuur
Weet misschien iemand waar dit op slaat en wat het betekend? Ik heb maar 1 of 2 advertenties geplaatst en niets verkocht en ik heb ze ook geen toestemming gegeven om geld te vragen. Waarom moeten ze geld van mij hebben? Hebben nog meer mensen hiermee te maken gehad? Ik zou graag meer informatie willen hebbenBeste .........,
Op dit moment ben je iBazar, behalve als er sprake is van een fout of nalatigheid van onze kant, een bedrag verschuldigd van: fl. 7.88.
Zoals je weet zijn de sites van iBazar en eBay vanaf eind oktober 2001 gefuseerd. Het bedrag hierboven heeft betrekking op de transacties die je op de iBazar-site
hebt gedaan en die je in het speciale toegankelijke gedeelte van Mijn iBazar kunt voldoen door op de volgende link te klikken: www.ibazar.nl/id.cgi. Wij herinneren je eraan dat
dit bedrag moet worden voldaan ongeacht of je nu wel of geen toestemming hebt gegeven voor de verplaatsing van je gegevens naar eBay.
Hoe kun je dit bedrag voldoen?
Je vindt op www.ibazar.nl/id.cgi een verkleinde versie van de iBazar-site die je in staat stelt om de verschuldigde bedragen op iBazar te betalen door naar het tabblad
Mijn Rekening te gaan. Je kunt via de drie betalingsmethoden: creditcard, overschrijving of machtiging betalen. Wij zouden het zeer waarderen als je deze keer met een creditcard zou willen betalen zodat je direct het hele bedrag kunt voldoen en wij je geen volgende herinnering hoeven te sturen.
De laatste transacties op iBazar zijn ongeveer een maand geleden beëindigd en wij zijn nog altijd in afwachting van je betaling. Het is absoluut noodzakelijk dat je je
rekening betaalt binnen 8 dagen na ontvangst van deze e-mail.
Wij danken je hartelijk voor het vertrouwen,
Afdeling gebruikersrekeningen.
iBazar Nederland
PS: Als je vragen over deze e-mail hebt kun je contact met ons opnemen door dit bericht te beantwoorden. Vergeet in correspondentie nooit je gebruikersnaam te vermelden.
Let op: je gebruikersnaam is .........
Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je deze heel makkelijk ophalen door naar de volgende link te gaan: www.ibazar.nl/id.cgi.
P.S. De verkoopcommissie over de op eBay afgelopen transacties dienen gewoon op de eBay-site te worden voldaan.