kheb een servertje (oa Apache) draaien onder win2k, kan ik ook ergens instellen dat die bv max 5 k/s upstream gebruikt zodat ik zonder lag kan gamen?
Verwijderd
dat zal dan ergens in het programma moeten zitten lijkt me
bij serv-u kan je gewoon in het menu instellen hoeveel kb upstream je max. wilt gebruiken... weet niet hoe dat bij apache zit (ben het zelf nog nooit tegengekomen)
bij serv-u kan je gewoon in het menu instellen hoeveel kb upstream je max. wilt gebruiken... weet niet hoe dat bij apache zit (ben het zelf nog nooit tegengekomen)
er zit niks in win2k waarmee dat kan? of kent iemand andere proggies?
Jammer dat je NT draait. Voor apache onder *NIX heb je mod_bandwidth, die balanceert je apache mooi. Ik heb zelf 12K opgegeven als max. Als iemand gaat downloaden, krijgt ie 12K, komt er nog iemand, krijgen ze beide 6K
Mooie module, dat mod_bandwidth, maar ik moest naar linux om het te gaan gebruiken
Mooie module, dat mod_bandwidth, maar ik moest naar linux om het te gaan gebruiken
volgens mij is er ook CBQ voor win2k, misschien moet je wel win2k advanced server installeren.
Voor apache weet ik het niet (maar daarvoor zin er zat sites en zoekmahines), maar onder IIS kan het zeker weten wel.
* Sequence heeft nog steeds niks gevonden..
iemand die weet hoe het moet? of er 3rd-party software voor weet?
iemand die weet hoe het moet? of er 3rd-party software voor weet?
As in Linux?Op zaterdag 15 december 2001 13:26 schreef Sequence het volgende:
of er 3rd-party software voor weet?
Xitami webserver heeft standaard wel Pipe Throtling (of hoe je het mag schrijven) sambar & apache niet.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Zou dat ook bij win XP prof zitten?Op vrijdag 07 december 2001 10:46 schreef Red devil het volgende:
volgens mij is er ook CBQ voor win2k, misschien moet je wel win2k advanced server installeren.
Pagina: 1