Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Kijk eens in de bios of Wake up on RTC/ALARM/LAN/MODEM of whatever aan staat, dit zou het kunnen zijn.
Heb ff gecheckt, maar die instellingen staan niet aan
in mijn bios... Leek mij ook al sterk, maar toch.
in mijn bios... Leek mij ook al sterk, maar toch.
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
235 is niet veel ja, kun je niet ff van iemand een 300watt lenen en kijken of dat helpt?
een systeem van hem kan in principe nog wel overweg met een 150 Watt voeding.Op donderdag 06 december 2001 17:52 schreef zandpaddo het volgende:
235 is niet veel ja, kun je niet ff van iemand een 300watt lenen en kijken of dat helpt?
Waarom denkt iedereen dat je voor een comp sneller dan een 486 meer dan 300 watt nodig hebt. (hiero een PIII 450 met 3 hdds, 3 cdroms en een 6tal kaarten + 3 USB devices (waaronder een intellimouse die stroom zuipt) op een 200 watt voeding, geen enkel probleem, dus ik vermoed niet dat het daar aanligt.
staat je AGP op 4x?
dat veroorzaakte bij mij problemen (vastlopers, reboots)
dat veroorzaakte bij mij problemen (vastlopers, reboots)
Verwijderd
Dit lijkt me geen hardware probleem, maar een XP probleem. In XP zitten diverse bugs die je pc laten rebooten:
-direct CD: als je adaptec direct CD hebt geinstalleerd begint je pc af en toe spontaan te boot + bij het afsluiten van de pc geeft deze ook reboot, de enige manier om dit te verhelpen is direct cd er af gooien
-drivers: van diverse drivers is het beken dat ze de pc af en toe laten rebooten, dit komt o.a. voor bij NVIDEA chipsets op ASUS VGA kaarten. Oplossing gebruik de detonator driver van Nvidea.
-noodvoeding: bij div. noodvoedingen komt dit ook voor
Okay suc6, 'k hoop dat je het met deze info op kan lossen.
-direct CD: als je adaptec direct CD hebt geinstalleerd begint je pc af en toe spontaan te boot + bij het afsluiten van de pc geeft deze ook reboot, de enige manier om dit te verhelpen is direct cd er af gooien
-drivers: van diverse drivers is het beken dat ze de pc af en toe laten rebooten, dit komt o.a. voor bij NVIDEA chipsets op ASUS VGA kaarten. Oplossing gebruik de detonator driver van Nvidea.
-noodvoeding: bij div. noodvoedingen komt dit ook voor
Okay suc6, 'k hoop dat je het met deze info op kan lossen.
Fijn om te merken dat er altijd mensen zijn die met je meedenken... Ga bezig om die dingen te checken.
Pagina: 1